// کد مطلب: ۷۴۴۶۳

اختصاصی/ دلیل افت قیمت طلا افزایش اشتهای ریسک سرمایه گذاران و مبادله گران است

اختصاصی/ دلیل افت قیمت طلا افزایش اشتهای ریسک سرمایه گذاران و مبادله گران است
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:به باور یک تحلیلگر بهبود اشتهای ریسک پذیری مبادله گران و سرمایه گذاران دلیل افت قیمت های طلا بوده است .

به گزارش از کیتکو ، جیم وایکوف ،تحلیلگر ارشد در کیتکو اعلام کرد ترمیم احساسات سرمایه گذاران و مبادله گران به دلیل نشانه هایی از بهبود روند اقتصادی ، از جمله عملکرد بهتر از حد انتظار بخش خصوصی در آمار دستمزد ها موجب سود گیری ستگین در بازارهای شده است .

کاهش اشتها برای طلا از سوی نیز به دلیل رشد شاخص بازارهای سهام تحت فشار قرار گرفته است ...بر اساس چشم انداز های ایجاد شده چه در بخش شیوع انسانی و آمار مبتلایات ئ چه از دیدگاه اقتصادی شاهد افزایش ایده پشت سر گذاشتن بدترین وضعیت شیوع پاندمی کرونا هستیم .

افراد بیشتر و بیشتری این سؤال را مطرح می کنند که آیا کارشناسان بهداشت و درمان در پیش بینی های اولیه خود بیش از حد دیدگاهی وحشتناک داشته اند... البته آنهایی که دوستان و عزیزان خود را در این پاندمی از دست داده اند در آن اردو و گروه نیستند.

اعتراضات رد شهرهای مختلف امریکا ارامتر شده است هرچند ممکن است این اعتراضات طولانی باشد و در فصل تابستان شدید تر شود .مشخص نیست که چه این وضعیت بحرانی امریکا بر طرف خواهد شد ، اما بر اساس پیش بینی برخی از متخصصان به این زودی نخواهد بود .

از چین هم داده های اقتصادی بهتری مخابره شد.شاخص مدیران خرید بخش خدمات چین رشد داشته اس و این شاخص در ماه می به 55 واحد رسیده که نسبت هب رقم 44.4 واحدی آپریل در رقم بالاتری قرار دارد و بالاترین سطح 10 ساله را ثبت کرده است .رقمی بالاتر از 50 نشانگر رشد در این بخش است ...در اروپت شاخص مدیران خرید در می به رقم 30.5 رشد کرده است کهاین رقم در ماه قبل از آن 12 ( اپریل ) بوده است ....در هند رقم از 5.4 به 12.6 رسیده است و در ژاپن این عدد 36.5 بوده که در زمان مشابه ( نسبت به دیگر کشورها ) رقم 21.5 بوده است ....شاخص مدیران خرید امریکا هم نسبت به عدد 44 واحدی ماه قبل رشد داشته به 45.4 صعود کرده است .

شاخص مهم خارج از بازار ، یعنی قدرت دلار روز گذشته و امروز در رقم های پایین تری قرار گرفته است ...قیمت نفت نیز بعد ثبت بهرتین قیمت سه ماهه در مبادلات دیروز ، افت کرد و نزدیک به 36.60 دلار در هر بشکه قرار گرفت و در مبادلات امروز هم نزدیک به همین قیمت است .

از دید تکنیکال بازار افزایشی طلای اگوست در آینده نزدیک همچنان برتری تکنیکال دارد ...اما این روند در این هفته تهدید شده است و نیاز به قدم پیش گذاشتن ( افزایشی ) ها و تزریق جریانی جدید دارد ...هدف نهایی طلای فیوچرز در کوتاه مدت رساندن قیمت فلز زرد به بالای 1739.90 دلار در هر اونس است ...در این مسیر اولین مقاومت از جانب 1720 دلار خواهد بود و مقاومت بعدی را در 1725 دلار در هر اونس شاهد خواهیم بود .

اما در صورت انتخاب مسیر کاهشی ، هدف کوتاه مدت فرستادن قیمت طلا به پایین سطح 1668.40 دلار در هر اونس خواهد بود ..اولین حمایت در سطح 1690.30 دلاری است و حمایت بعدی را در رقم 1683.30 دلار در هر اونس شاهد خواهیم بود .

اختصاصی/ دلیل افت قیمت طلا افزایش اشتهای ریسک سرمایه گذاران و مبادله گران است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه