// کد مطلب: ۷۴۴۶۹

اختصاصی/ طلا هنوز هم در روند بلند مدت صعودی باقی مانده

اختصاصی/ طلا هنوز هم در  روند بلند مدت صعودی باقی مانده
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:بازار طلا سطحی از اتعطلاف پذیری را نشان داده است ، بعد از اینکه قیمت ها موفق شدند از کمترین رقم های روز چهارشنبه فاصله بگیرند.

طلا روز چهارشنبه و در بازه ایی از مبادلات به زیر 1700 دلار سقوط کرد ، اما توانست دوباره به بالای این سطح بازگردد.

در مصاحبه با کیتکو نیوز ، جورج گروو ، مدیر عامل RBC Wealth Management ، گفت که وی از اینکه طلا توانسته سطح پشتبان چسبنده و مناسب را پیدا کند ، سورپرایز نشده ،چراکه فلز زرد در جبهه های مختلفی به عنوان مکان امن سرمایه استفاده می شود.. ....وی خاطرنشان کرد: طلا در حال حاضر یک محافظ در برابر ناآرامی های ژئوپلیتیکی ، کاهش ارزش ارز ، اصلاح در بازارهای سهام و البته افزایش تورم است.

گرچه صعود های رکوردی بازارهای سهام بخش از جریان حمایتی طلا را از بین برده است،اما گرو گفت که او اطمینان دارد که این بازار در روند صعودی بلند مدت باقی خواهد ماند..... وی توضیح داد که نزدیک به دو هفته است که علاقه به قرارداد های باز (OPEN INTEREST )طلا به طور مداوم کاهش یافته است ، این نشانه ای مبنی بر کاهش علاقه به فلز گرابنها است .

گرو گفت که معامله گران در حال حاضر با توجه به شروع فعالیت اقتصاد کشورها بعد از قرنطینه ها ناشی از پاندمی فرصت های سمایه گذاری بهتری را در بازارهای دیگر می بینند.

وی گفت: "من احساس می کنم این یک دوره عقب نشین خوب ( سالم )برای طلا است ." "در دراز مدت و در زمان نزدیک شدن به پایان سال ، من هنوز هم رسیدن قیمت طلا به 1800 دلار در هر اونس را پیش بینی می کنم."

اما این فقط طلا نیست که گرو در حال پیگیری روند ان است.... وی پیش بینی می کند قیمت نقره تا پایان سال به 18 دلار در هر اونس برسد .

وی خاطرنشان كرد كه اقدامات قرنطینه ایی در سراسر جهان ، به منظور كاهش شیوع ویروس کشنده به تقاضای صنعت نقره آسیب رسانده است. با این حال کاهش قرنطینه ها، اکنون به یک عامل خزنده حمایت کننده از نقره تبدیل شده است.

وی گفت: "با بازگشایی اقتصادهای جهانی ، پیش بینی می کنم تقاضای نقره افزایش یابد.."

اختصاصی/ طلا هنوز هم در روند بلند مدت صعودی باقی مانده

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه