// کد مطلب: ۷۴۴۷۱

اختصاصی/در نظر سنجی کیتکو وال استرتی ها دیدگاهی مخلوط داشتند ،مین استرتی ها افزایشی بودند

اختصاصی/در نظر سنجی کیتکو وال استرتی ها دیدگاهی مخلوط داشتند ،مین استرتی ها افزایشی بودند
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:طبق بررسی هفتگی کیتکو ، وال استریت در مورد جهت قیمت طلا در هفته آینده به اکثریت قاطع چشمگیر نرسید ، اگرچه مین استریتی ها همچنان صعودی باقی مانده است.

بزرگترین بلوک رای دهندگان در وال استریت پس از روند فروش شدید روز جمعه در پی داده های اشتغال ایالات متحده ، روند قیمت هفته آینده را نزولی پیش بینی کردند. آنها استمرار قدرت در بازار سهام را به عنوان عاملی که پتانسیل دور کردند خریداران طلا را دارد می دانند و همچنین تصویر ضعیف تر در نمودار فنی قیمت را نیز در این روند موثر می دانند... در همین حال ، کمی بیش از یک سوم از رای دهندگان افزایش قیمت طلا را پیش بینی کردند ، به ویژه با در نظر گرفتن همه محرک های پولی ایی که فدرال رزرو عملی کرده است.

( توضیح اینکه به نظر می رسد در جدول نهایی منتشر شده برای دیدگاه های غالب نظر سنجی اشتباهی وجود دارد ، به این شکل که هر چند در متن گزارش، بلوک بزرگتر مربوط به کاهشی ها عنوان شده ، اما در نمودار پایین بلوک بزرگتر مربوط به پیش بینی کنندگان بازار افزایشی ذکر شده است .)

هشت نفر از 17 رای دهنده وال استریتی یا 47 درصد قیمت هفته آینده طلا را کاهشی می دیدند. شش رای دهنده یا معادل 35 درصد قیمت بالاتر را پیش بینی کردند و سه پاسخ دهنده یا معادل 18درصد به بازاری خنثی اعتقاد داشتند.

در نظرسنجی آنلاین سرمایه گذاران خرد ، مجموعاً 1367 رای داده شد. از این تعداد ، 842 پاسخ دهنده یا 62 درصد به دنبال بازاری افزایشی برای طلا بودند.. 282 ، یا 21درصد دیگر قیمت طلا را کاهشی می دیدند ، در حالی که 243 یا 18 درصد اعتقاد به بازاری خنثی( سادیوی ) داشتند.

اختصاصی/در نظر سنجی Tوال استرتی ها دیدگاهی مخلوط داشتند ،مین استرتی ها افزایش بودند

در آخرین نظرسنجی برای هفته تجاری ایی که اکنون به پایان رسیده است ، پاسخ دهندگان وال استریت و مین استریت به طور یکسان دیدگاهی صعودی داشتند.. اندکی قبل از ساعت 11:30 به وقت شرقی- EDT در روز جمعه ، طلای بازار کومکس- Comex تحویلی در آگوست با 4 درصد کاهش در هفته به 1682.40 دلار در هر اونس رسید.

بر اساس قرار داد ها تنها در روز جمعه طلا با 2.6 درصد افت قیمت رو به رو شد ودر بازه ایی از مبادلات تا 1.681.60 دلار ،کمترین رقم از 21 آپریل سقوط کرد. دلیل این اتفاق افزایش 2.5 میلیون موردی حقوق دستمزد های بخش غیر کشاورزی امریکا بود ...اقتصاددانان انتظار سقوط بزرگ دیگری را داشتند ، اما در عوض داده ها نشان می داد که آمریکایی ها بعد از قرنطینه های ناشی از پاندمی در حال بازگشایی است .

کالین سیزینسکی ، رئیس استراتژی بازار در ولتس منیجمنتSIA گفت: "من برای هفته آینده دیدگاهیی کاهشی برای طلا دارم. "سهام طلا درهفته ایی که گذشت افت کرد و این می تواند قیمت فلز را به سطوح پایین تری بفرستد."

چارلی نودوس ، استراتژیست ارشد بازار در LaSalle Futures Group ، پس از خراب شدن تصویر نمودار فنی طلا ، از پتانسیل بالقوه نزول بیشتر در آینده نزدیک خبر داد. ...وی خاطرنشان کرد: این فلز به زیر میانگین متحرک قیمت 50 روزه خود افت کرده است و قیمت ها نیز در روند ثبت سریالی از کف قیمت های پایین و سقف قیمت های پایین قرار داشته است.

وی گفت: "شما انرژی زیادی را از این ( بازار ) گرفته اید." وی بعدا افزود: "برای من ، روند بازار در حال تغییر است."

جیم وایکوف ، تحلیلگر ارشد فنی کیتکو ، اظهار داشت که وی پس از افزایش زیاد اشتهای برای ریسک در این هفته ( هفته ایی که گشذت)، پیش بینی می کند طلا افت قیمت بیشتری داشته باشد. سهام همچنان ترمیم بی امان خود را ادامه داده اند ، با توجه به اینکه میانگین صنعتی داو جونز در زمان انشتار این خبر بیش از 1000 واحد رشد ثبت کرده بود.

آدام باتون ، مدیر عاملفارکس لایو نیز به قیمت های پایین تر اعتقاد داشت .

وی گفت: "ریسک بزرگ نزولی در تجارت طلای هفته آینده این است که فدرال رزرو تأکید کند که وضعیت اقتصاد به بدی ترس های ایجاد شده نیست و اشاره کند که حجم محرک تسکینی کاهش می یابد."این اتفاق باعث فشار افزایشی بر اوراق خزانه داری شده و موجب کاهش تقاضای مکان امن سرمایه طلا در کوتاه مدت خواهد شد .

در عین حال ، داستان نرخ بهره های کم و هزینه کرد های مالی قرار نیست جایی بروند... این دهه به نوعی دوران سودآوری( درامد زایی) بدهی خواهد بود و با سقوط ارزش ارزها طلا خواهد درخشید. اما در حال حاضر ، به زبان ساده این تجارت "هیجان انگیز" نیست و سرمایه گذاران در حال مقایسه طلا با تعداد سهام شرکتهایی هستند که روزانه رشد های دو رقمی ثبت می کنند"

ریچارد بیکر ، سردبیر گزارش اوریکا ماینر ریپورت ، گفت که طلا می تواند به حدود 1665 دلار در هر اونس و نقره به 17.25 دلار سقوط کنند.

بیکر گفت: "پس از گزارش شغلی ترمیمی شگفت انگیز ، سهام داخلی در حال اشک شوق ریختن است و طلا اینگونه نیست."در زمان سقوط مانند یک سنگ در زیر سطح 1700 دلاری کلیدی ، طلا در تلاش برای یافتن پایه و جای دستی در کمترین رقم های آپریل است در حالی که فعالان بازار به سرعت در حال گردش از پناهگاه های امن به سمت دارایی های ریسک پذیر هستند.

در همین حال ، وی خاطرنشان کرد ، مس همچنان به رالی قیمت خود ادامه می دهد و بالاتر از 2.50 دلار برای پوند باقی می ماند. بیکر گفت: "این مهم است زیرا فلز قرمز یک شاخص اساسی برای بهبود روند جهانی است."

با این وجود ،البته صدای بیکر در مورد بازار کاهش طلا حاوی هشداری و احتیاط نیز بود ...وی گفت: "در صورت ادامه روند فازایش فعلی موارد شویع به ویروس کرونا در ایالات متحده ، وضعیت بازارها می توانند به سرعت به وضعیت" ریسک گریزی "برگردند چراکه بازگشایی فعالیت های اقتصادی با مشکل رو به رو خواهد شد .

در همین حال ، فیلیپ استریبل ، استراتژیست اصلی بازار در Blue Line Futures ، در بین کسانی است که علی رغم گزارش شغل های تعجب آور که دید بازارها را " کور" کرده پیش بینی کرد طلا دوباره در روند صعود قرار گیرد..

"استریبل گفت:" نرخ بهره [در ارواق خزانه داری بدهی دولت امریکا با نرخ بهره ثابت با سر رسید های 1 تا 10 ساله) بعد از امار شغلی ، افزایش یافت. "فکر می کنم برای حفظ بهبود ، فدرال رزرو باید روی نرخ بهره مداخله کند و سطح پایین را هدف قرار دهد. به عنوان یک نتیجه گیری ، فکر می کنم طلای معاملات آتی این قیمت های پایین بازگردد. "

باب هابركورن ، كارگزار ارشد كالاهایی در آر جی او فیوچرز ، گفت كه شک دارد طلا یک شلیک رو به پایین سنگین را داشته باشد و به اين ترتيب اعتقاد دارد هفته آینده فلز زرد مجددا رشد خواهد کرد .

وی گفت: "تاثیر دارویی که فدر برای کمک به اقتصاد پس شیوع ویروس استفاده می کند ، هنوز آن بیورن باقی مانده." "هنوز هم مقدار زیادی( QE )نقدینگی های تزریق شده در خارج از سیستم وجود دارد. .... من هنوز هم روند صعودی در طلا و نقره را دوست دارم. امروز امروز اندکی پایین رفت ، زیرا سهام بسیار قدرتمند است. اما هفته آینده من فکر می کنم شما روند صعود را ببینید. "

جورج گرو ، مدیرعامل آر بی سی ولتس منیجمنت ، گفت که برخی از ضعف های طلا در روز جمعه ناشی از روند "فروش باعث فروش( بیشتر )- selling begets selling " می شود بوده ،جایی که در نزول، توقف افت جرقه می خورد . دستورات توقف در زمان هایی فعال می شوند که منطقه ایی خاص از نمودار قیمت طلا تجربه شود. اما هنگامی که گرد و غبار برطرف شود از دید گرو رالی قیمت طلا شورع خواهد شد .

selling begets selling " مانند اصطلاح کشتن کشته های بیشتری را در ادامه خواد داشت ..زمانیکه افراد ارزش دارایی های خود را حال سقوط می بینند ، می ترسند و برای جلوگیری از خسارت بیشتر اقدام به فروش می کنند.

وی با بیان اینكه تمرکز بازارها بر عناوین اقتصادی و سیاسی از جمله تنش تجاری روابط چین-آمریكا و همچنین تنش های ژئپلتیکی در خاورمیانه خواهد بود ..وی گفت: "من انتظار دارم كه خریداران جدید تحت تاثیر فروشی های عمده در بازار حاضر شوند ."

فیل فلاین، تحلیلگر ارشد بازار در پرایس فیورز گروپ- Price Futures Group ، گفت: "پس از یک هفته وحشی که امید به بهبود اقتصادی روی قیمت ها فشار واردکرد ، هفته آینده قرار داشتن تمرکز روی تورم به بازگشت طلا به مسیر صعودی خود منجر می شود.."

کوین گرادی مدیر عامل فونیکس فیوچرز گفت از دی وی بازار هفته آینده روندی خنثی خواهد داشت .

وی گفت: "اگرچه به دلیل گزارش بهتر از حد انتظار حقوق دستمزدها ،طلا ضربه سختی در یافت کرد ، اما من هنوز معتقدم که به دلیل افزایش ترازنامه های بانک مرکزی ، طلا باید در روندی پایدار باقی بماند و سرانجام رالی قیمتی انجام دهد."

اختصاصی/در نظر سنجی کیتکو وال استرتی ها دیدگاهی مخلوط داشتند ،مین استرتی ها افزایشی بودند

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه