// کد مطلب: ۷۴۴۹۱

اختصاصی/دو آماری که افت طلا را باعث شدند

اختصاصی/دو آماری که افت طلا را باعث شدند
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:هفته گذشته دو گزارش مهم شغلی منتشر شد. هر دو گزارش تأثیر عمیقی و صعودی در سهام ایالات متحده داشتند و تأثیر کاملاً برعکس در طلای دارایی امن و قیمت ها به طرز چشمگیری پایین تر رفتند.

گری واگنر تحلیلگر راشد بازار در کیتکو نوشت :روز چهارشنبه ADP گزارش خود را منتشر كرد كه نشان می دهد اشتغال بخش خصوصی در ماه می 2.760.000 شغل از دست رفته داشته است. در حالی که ممکن است این تعداد در مقایسه با ماه های اخیر بسیار بالا تلقی شود ، اما این یکی از بهترین نشانه هایی است که مشخص می کند اقتصاد ایالات متحده در حال ترمیم مجدد است. اقتصاددانان و تکنسین های بازار در نظر سنجی شرکت کردند به دنبال کاهش تقریباً 8.9 میلیون نفر شغل در ماه می بودند... این واقعیت که تعداد بسیار کمتر از حد انتظار شغل های خود را از دست داده اند نشان می دهد که بدترین وضعیت ممکن است در رابطه با پاندمی جهانی تمام شده است.

امروز وزارت کار ایالات متحده گزارش شغلی را برای ماه می را منتشر کرد. بر اساس این این آمار پرش باورنکردنی 2.5 میلیون نفر افزایش تعداد پرداخت حقوق دستمزد ها وجود داشت و نرخ بیکاری به 3.13 درصد رسیده بود.. این دو گزارش سوخت لازم برای احتراق سهام ایالات متحده به رقم های بیش از حد را فراهم کرد . این دو گزارش همچنین دلیل اصلی کاهش 50 دلاری قیمت طلای آتی در هفته گذشته و افت به پایین تر از سطح کلیدی 1700 دلار بود.

در 5 بعد از ظهر معاملات آتی طلا EST فعال ترین قرارداد های آگوست به قیمت 1688.60 دلار رسیده بود. افت قیمت جمعه حتی واضح تر از روز چهارشنبه بود و طلا با 38.80 دلار تسلیم شد و یک سقوط خالص 2.25 درصدی ثبت کرد .

در حالیکه آخرین گزارش های شغلی خوش بینی را به بازار نزریق کرده است،امت بسیاری از تحلیلگران از جمله مارتین باکارداکسی از د استریت معتقد است که سطح بیکاری به نزدیک 20 درصدخواهد رسید. این بالاترین نرخ بیکاری در ایالات متحده از زمان رکود بزرگ خواهد بود.

نکته مهم این دو گزارش صرف نظر از اینکه کشور امریکا به سرعت به سمت بهبود حرکت می کند این مورد است که نشانه ها از پشت سر گذاشته شدن بدترین وضعیت حکایت دارند. این خبری عالی در تمام سطوح است

با این حال ، هنوز هم هشدار و مساله جدی وجود دارد که ما باید آن را حل کنیم ، و آن مورد مساله بدهی عظیمی است که فدرال رزرو و وزارت خزانه داری ایالات متحده برای کمک به شهروندان آمریکایی در این زمان دشوار ایجاد کرده اند.

ما هنوز به چگونه مواجه با پیامد های اقتصادی فکر نکرده اسن ، اما حداقل برای امروز می توانیم این مسئله را کنار بگذاریم تا مردم واقعاً برخی اخبار مثبت را با آعوش باز بپزیرند.

البته این حجم بدهی ها و تزریق نقدینگی های عظیم در مسیر پیش رو بالاخره در جایی سر باز می کنند و تاثیری مثبت برای طلا خواهند داشت .

اختصاصی/دو آماری که افت طلا را باعث شدند

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه