// کد مطلب: ۷۴۶۳۰

اختصاصی/ ارزشگذاری بالای سهام برای طلا تاثیری مثبت دارد

اختصاصی/ ارزشگذاری بالای سهام برای طلا تاثیری مثبت دارد
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:تجمع اخیر در بازارهای سهام ، فشار زیادی را بر سرمایه گذاران طلا وارد کرده است که نمی دانند آیا این فلز گرانبها می تواند با بهبود احساسات سرمایه گذاران رقابت کند. با این حال ، یک شرکت فعل در بخش فلز گرانبهای آلمانی اعلام کرد که ارزش بالای سهام می تواند برای قیمت طلا مثبت باشد.

به گزارش از کیتکو،شركت فلزات گرانبهاHeraeus گفت كه اصلاح در بازارهای سهام باعث می شود طلا دوباره به عنوان دارایی امن جذاب شود. این تحلیلگران در آخرین گزارش پژوهشی خود خاطرنشان کردند: این رالی در بازار سهام ، منعکس کننده سلامت واقعی اقتصاد جهانی نیست. آنها خاطرنشان كردند كه بانك جهاني انتظار دارد اقتصاد جهاني 5.2 درصد کوچکتر شود ، بدترين ركود در تاريخ اخير.

وی گفت: "مطمئناً قرنطینه ها کاهش می یابد و بانک های مرکزی و دولت ها مبالغ هنگفتی را برای حمایت از اقتصاد خود وعده داده اند. با این حال ، بهبود اقتصادی مدت زمان زیادی طول خواهد کشید و به نظر نمی رسد که واکنش بازارهای بورس هیچ جایی نزدیک به واقعیت تاثیر منفی پاندمی بر سطح درامد شرکت ها باشد.

تحلیلگران افزودند: "سهام در شرایط ارزشگذاری بیش از حد واقعی و خرید اشباع هستند ، بنابراین امکان روند فروش دیگر در بازارهای سهام وجود دارد که می تواند به افزایش قیمت طلا کمک کند."

این شرکت فلزات گرانبها خاطرنشان کرد: با وجود رالی 40 درصدی بورس نسبیت به رقم های پایین ماه مارس ، قیمت طلا نسبتاً مقاومت خوبی داشته است.

تحلیلگران می گویند: "قیمت طلا در ماه آپریل و دوباره در ماه می اوج قیمت جدیدی را برای سال ثبت کرد ، در حالی که بازده اوراق کف های جدید را ثبت نکرد و ین از اوج ما مارس خود گذر نکرده است."

تحلیلگران گفتند که تنها عاملی که می تواند به رالی طلا لطمه بزند ، یکی نیاز دیگر به نقدینگی ها، مشابه آنچه در ماه مارس اتفاق افتاد است ( به دلیل کال مارجین ها و ...)،چراکه سهامداران شاهد فشار فروش بی سابقه ای بودند.

: "اگر نقدینگی بازار خشک شود ، همانطور که در ماه مارس رخ داد ، طلا به عنوان یک دارایی نقد شونده سریع می تواند دوباره در روند فروش قرار گیرد." "با اینحال هر اتفاقی بیفتد ، طلا به احتمال زیاد همچنان انمایش بهرتی نسبت به سایرین خواهد داشت."

این شرکت فلزات گرانبها با نگاهی به نقره گفت: برای داشتن جریان قدرتمند سرمایه گذاری جدید ، قیمت ها باید به بالای سطح مقاومت 18 دلار در هر اونس صعود کنند.

این تحلیلگر گفت: " قیمت نقره باید یک اوج جدید را برای سال ثبت کند تا نشان دهد رشد آن تنها یک روند ترمیمی نسبت به رقم های پایین مارس نبوده ."

اختصاصی/ ارزشگذاری بالای سهام برای طلا تاثیری مثبت دارد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه