// کد مطلب: ۷۴۶۳۴

اختصاصی/ تحت تاثیر درگیری عوامل موثر روند خنثی طلا اتفاق افتاده

اختصاصی/ تحت تاثیر درگیری عوامل موثر روند خنثی طلا اتفاق افتاده
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: قیمت جهانی طلا در مبادلات روز پنجشنبه – 19 ژوئن روندی تخت داشت ،با توجه به اینکه فلز زرد بین قدرت دلار و عقب نشین بازارهای سهام جهان گرفتار شده است در حالیکه افزایش دوباره تعداد مبتلایان به ویروس می تواندد روند ترمیم اقتصاد جهان را تهدید کند.

به گزارش از رویترز ، قیمت طلای نقدی ( 20 دقیقه پیش ) بدون تغییر در 1726.63 دلار در هر اونس قرار داشت ...طلای آتی امریکا هم در سطح 1736.20 دلار در هر اونس روندی تخت را تجربه می کرد.

ایلیا اسپیواک ، تحلیلگر در دیلی اف ایسک گفت :" واقعا ما یک کاتالیزور مشخص برای طلا را مشاهده نمی کنیم و از سوی دیگر اظهارات مقامات فدرال رزرو نیز عاملی حمایتی از شاخص دلار بوده اند ."...." همچنین نبود محرک های اقتصادی جدید بر احساسات بازار فشار وارد می کند و بازده اوراق کاهش یافته ...تاثیر این درگیری های اخیر بین عوامل باعث حفظ طلا در سوح فعلی شده است ."

افزایش تقاضا برای نقش مکان امن سرمایه دلار باعث فشار بر طلا شده و شاخص این ارز توانشته در برابر سبدی از ارزهای دیگر مقاومت کند."

جروم پاول، رییس فدرال رزرو روز چهارشنبه گفت اقتصاد امریکا نسبت به بدترین حالت بحران پاندمی ترمیم شده ،اما با حدود 25 میلیون نفر امریکایی بیکار و ادامه پاندمی نیاز به کمک بیشتری دارد .

محدودیت دوباره سفرها در پکن برای جلوگیری از گسترش ویروس و همنین افزایش تعداد مبتلایان در برخی ایالت های امریکا اعتماد به نفس ایجاد شده اخیر در مورد ترمیم اقتصاد جهانی را پاک کرده ، بازارهای مالی جهان و اوراق خزانه داری امریکا را به رقم های پایین تری فرستاده است .

دقیقا یک روز قبل از آغاز کمپین انتخابات ترامپ در تولسا ، موارد ابتلا جدید به کرونا در ایالت های اوکلاهاما،تگزاس،آریزونا و نقاطی دیگر دیده شده است .

انتظار می رود بانک مرکزی انگلستان برنامه خرید اوراقی به ارزش 100 میلیارد پوند( 125 میلیارد دلار) در نشست سیاست های پولی امروز خود اعلام کند .

از دید تکیکال وانگ تائو تحلیلگر در رویترز، اعتقاد دارد طلای تقدی در وضعیتی خنثی بین 1708 تا 1730 دلار در هر اونس باقی خواهد ماند و فرار (به هر سمتی) از این بازه آینده حرکت قیمت فلز زرد را مشخص خواهد کرد .

در جایی دیگر پالادیوم 0.9 درصد رشد کرد و به 1939.39 دلار در هر اونس رسید ،در حالیکه پلاتین با 0.6درصد سقوط به 814.04 دلار در هر اونس کاهش یافت و نقره نیز با 0.7 درصد افت در رقم 17.46 دلار در هر اونس قرار گرفت

اختصاصی/ تحت تاثیر درگیری عوامل موثر روند خنثی طلا اتفاق افتاده

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه