// کد مطلب: ۷۴۶۳۷

اختصاصی/ حالا زمان گرفتن حالتی تهاجمی در بازار طلا است

اختصاصی/ حالا زمان گرفتن حالتی تهاجمی در بازار طلا است
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:فدرال رزرو قصد ندارد تا دو سال آینده نرخ بهره را از نزدیک صفر درصد تغییر دهد و پیتر گروسکوف ، مدیرعامل شرکت Sprott Inc. ،اعتقاد دارد اینک زمان آن است که سرمایه گذاران در بازار طلا حالتی تهاجمی داشته باشند.

گروسکوپف در مصاحبه با کیتکو نیوز اظهار داشت: در شرایط فعلی که انتظار می رود تورم در محیطی با نرخ های پایین بهره افزایش یابد ، تخصیص 5 تا 10 درصد از سبد دارایی ها به طلا یک ضرورت برای همه سرمایه گذاران خواهد بود. با این حال ، وی افزود که او بسیار راحت تر است اگر 30 درصد از سبد را به طلا اختصاص دهد.

وی گفت: "من فکر می کنم وقت آن رسیده که با تخصیص سرمایه ایی تهاجمی در بازار حضور پیدا کنید ، با توجه به اینکه در واقع ما هنوز در بحران اعتباری هستیم."

گروسکوف گفت که او از پیش بینی نرخ بهره دو ساله ( باقی ماندن نزدیک به صفر)فدرال رزرو متعجب نیست. وی خاطرنشان کرد که دولت ها و بانک های مرکزی در تلاش برای حمایت از اقتصاد جهانی ویران شده توسط پاندنیCOVID-19 ،سطح بدهی ها را از کنترل خارج کرده اند.

وی گفت: "ما فکر می کنیم که بانک های مرکزی برای آینده قابل پیش بینی چاره ای جز باقی گذاشتن نرخ بهره نزدیک به صفر درصد ندارند. اکنون این یک نیاز طولانی مدت برای آنها است. "

برای دستیابی به هدف خود از نرخ بهره های پایین تر برای مدت طولانی ، تنها مساله برای شروع برنامه کنترل منحنی بازده زمان است و فدرال رزرو بالاخره مجبور به اجرایی کردن ان خواهد شد ..... وی افزود: این امر باعث ایجاد یک فضای مثبت برای طلا می شود.

وی گفت: "اگر به دوران جنگ جهانی دوم برگردید ، خزانه داری تقریباً برای 10 سال نرخ بهره را اداره و کنترل می کرد."

گرچه گروسکوف روی طلا دیدگاهی بسیار صعودی دارد و انتظار بالاخره قیمت ها به بالاترین سطح تمام تاریخ خود خواهند رسید ، ، اما وی افزود که بازار به جرقه ایی جدید( کاتالیزور)برای شعله ور شدن نیاز دارد تا یک رالی جدید قیمت را شاهدباشیم و قیمت ها را از محدوده تجارت طولانی ماه های فعلی خود جدا کند.

وی افزود: اصلاح در سهام می تواند جرقه ای باشد که بازار طلا منتظر آن بوده است. وی گفت: فکر نمی کند که خوش بینی ، برای بهبودی شدید اقتصادی که در بازارهای سهام ایجاد شده پایدار باشد..

"[طلا] چنان بازار گسترده ای است که برای کامل کردن پایان نامه ( روند قیمت) خود نیاز دارد تا دیگر بازارها نیز به نوعی با آن همراهیی کنند.... من فکر می کنم اصلاح در بازارهای سهام در حال حاضر به بیشترین میزان ممکن کمک خواهد کرد " وی گفت: "شخصاً ، من بازیابی V شکل اقتصادی را به هیچ وجه قبول ندارن. من فکر می کنم شما باید با این رالی بازار سهام بسیار محتاط رفتار کنید( هیجان زده نشوید ).

اختصاصی/ حالا زمان گرفتن حالتی تهاجمی در بازار طلا است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه