// کد مطلب: ۷۴۶۳۹

اختصاصی/ چرا طلا امسال ۲۰۰۰ هزار دلاری نمی شود

اختصاصی/ چرا طلا امسال 2000 هزار دلاری نمی شود
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:در حالی که پیش بینی می شود روند قیمت طلا سازنده باقی بماند و احتمال شکست سطح و فرار رو به بالا در سال 2021 تقویت شده ، اما مسیر همچنین حداقل مقاومت برای سهام را نیز دارد و "جنگ با فدرال رزرو" در حال حاضر تصمیمی عاقلانه نیست.

منظور از "جنگ با فدرال رزرو" این است که شما سرمایه گذاری کامل در زمان افزایش نرخ بهره انجام دهید و یا در زمان کاهش نرخ های بهره و یا عدم تغییر آنها سرمایه گذاری محافظه کارانه ایی داشته باشید .

در یک گفتگوی با کیتکو ، فلورین گرومس ، مدیرعامل Midas Touch Consulting و بیل باروک ، رئیس شرکت Blue Line Futures ، هر دو گفتند كه قرار گرفتن در بازار کوتاه مدت بازار سهام ( کاهشی بودن) در طی تزریق نقدینگی های ركوردی از جانب فدرال رزرو ایده خوبی نیست.

گرومس گفت: "با فدرال فدرال نجنگید ، به همین سادگی." "این یک حرف قدیمی است ، چیز جدیدی نیست ، فقط این کار را نکنید. همه کسانی که سعی در حضور در قرار داد های کوتاه مدت در بازار داشته اند ،در انتها می سوزند.این کار معنی ندارد. آنها پول زیادی چاپ می کنند ، فقط این کار را نکنید. اگر اعتقادی به این رشد فعلی بازارهای سهام ندارید ، در حاشیه بازار قرار بگیرید( معامله مکیند)و کار دیگری انجام دهید ، اما در شرایط بازار کوتاه مدت(short the markets )قرار نگیرید. "

گرومس اظهار داشت: انتظار می رود یک توقف در سطح فعلی بازار سهام اتفاق افتد.

مهمتر اینکه ، معامله گران خاطر نشان کردند که احتمالا حداقل مقاومت در مسیر سهام بیشتر است.

"من فکر می کنم این حالت عادی جدید است. من فکر می کنم نوسانات حالت عادی جدید است و آیا این روندی سالم است؟ نه ، با توجه به نوسانات این یک بازار افزایشی سالم نیست ، اما باز هم ، این واقعیت جدید فعلی ما است و اگر قصد تجارت در آن را دارید ، اگر قصد سرمایه گذاری دارید ، مجبور نیستید با چیزی بجنگید. راه دارای کمترین مقاومت است. "

علاوه بر این ، پدیده های جدید( رویه های تجارت جدید) بازار در حال حاضر از سهامداران حمایت می کنند.

"یک سری موقعیت فنی واقعاً جالب وجود دارد که بازار را به سمت بالاتر سوق داده است ، نه فقط نقدینگی فدرال رزرو ، بلکه بدیهی است که در اخبار مربوط به سرمایه گذاران خرده فروشی و پدیده ای به نام گزینه ها- آپشن وجود دارد. مردم اکنون به دنبال ایجاد اهرم هستند ، بنابراین وقتی گزینه های آپشن خریداری می شود ، موسساتی که آن گزینه ها را می فروشند ،برای داشتن محافظی در برابر ریسک ها مجبورند بازگردند و در کف های قیمتی دوباره آنها را خریداری کنند، بنابراین این باعث تغذیه بازار به سمت سطوح بالاتر می شود. "

باروک خاطرنشان كرد كه اقتصاد در حال حاضر علائم بهبودی را نشان می دهد.

"فقط در این هفته ، ما شاهد افزایش فروش ماه نسبت به ماه گذشته در بخش خرده فروشی هستیم، اما نسبت به سال گذشته ، هنوز هم 6 درصد کاهش در میزان فروش وجود دارد. من فکر می کنم سناریوی مشاغل نیز بسیار بهتر است ، بنابراین ما شروع می کنیم به دیدن بازیابی دوباره اطلاعات ناامید کننده کامل . ، ".

گرومس خاطرنشان كرد: درمورد قیمت طلا ، رسیدن قیمت به بالاترین زمان تمام تاریخ جایی زودتر از اولین کواتر سال آینده نخواهد بود .

"من اعتقاد دارم تا سه ماهه اول سال آینده ، احتمال مشاهده طلای 2000 دلاری وجود دارد. من برای امسال دیگر این امکان را نمی بینم. من انتظار دارم که طلا تا اواسط تابستان قوی باشد ، پس از پایان یافتن این ادغام دو ماهه ، طلا باید به 1800 دلار و سپس ممکن است به بالاترین قیمت تمام دوارن، 1920 دلار برسد ، جایی که انتظار دارم قطعاً یک عقب نشینی دیگر را شاهد باشیم . " . "در ماه نوامبر شما انتخابات ایالات متحده را دارید ، بنابراین من فکر می کنم این مهمترین تاریخی است که می توانیم برای چند ماه آینده پیش بینی کنیم."

از دید فاندامنتال به باور گروهی از تحلیلگران با توجه به شرایط بازار قیمت فلز زرد در بلند مدت بالا خواهد رفت. طلا برای فتح 1800 دلار ابتدا باید سطح 1750 دلار را فتح کند و در صورت گذر از این سطح رسیدن قیمت به 2000 دلار هموار خواهد شد.

کاتالیزورهای بالا رفتن قیمت طلا تا آن نقطه را می توان از جمله شیوع موج دوم ویروس کرونا و بسته شدن بخش هایی از پکن، تنش های میان چین و آمریکا و بالا رفتن نرخ ابتلا به ویروس کرونا در ایالت های غربی آمریکا دانست که می تواند راه را برای 1800 دلاری شدن طلا هموار کند.

اختصاصی/ چرا طلا امسال 2000 هزار دلاری نمی شود

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه