// کد مطلب: ۷۴۶۴۷

اختصاصی/ تی دی : به نظر طلا در مرحله قبل از صعود است

اختصاصی/ تی دی : به نظر طلا در مرحله قبل از صعود است
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: تی دی اعلام کرد طلا در میانگین محدود قیمتی (range-bound ) باقی می ماند، اما ممکن است "در حال برنامه ریزی برای شکستی رو به بالا" باشد. طلای معاملات آتی تخویلی در آگوست ، قبل از عقب نشینی ،سطح 1750 دلار در هر اونس را نیز تهدید کرد و در ادامه 6 دلار عقب نشست و در ساعت 9:21 به وقت EDT ، به 1729.60 دلار رسید.

مدتی است که تحلیلگران در چندین بانک به دلیل سیاست های تسکینی گسترده پول و محرک های اقتصادی در سراسر جهان ، برای درازمدت قیمت های بالاتر را پیش بینی می کنند.

تی دی سکیوریتیز گفت: "طلا یک بار دیگر نتوانست مقاومت 1750 دلاری در هر اونس را بشکند ، اما تنها گامی عقب برداشت و هنوز مشخص است که قیمت ها در میانگیم محدود قیمتی ، نزدیکی اوج های چند ساله قرار دارند."

"ما معتقدیم كه بازار ردز مان قبل پیشروی افزایشی است - الگویی تاریخی كه طی چند سال گذشته چندین بار مشاهده كرده ایم. درنهایت ، سؤال اساسی در مورد عاشقان طلا این است که آیا ما به دنبال تغییر رژیم در تورم هستیم ، چراکه ترکیبی از محرک های مالی و سیاست بانک های مرکزی دوران جنگ جهانی ، همراه با تغییر در الگوی بانک مرکزی (هدف تورم متقارن ) و جهانی سازی ناخواسته می تواند به جهانی منجر شود که تورم بار دیگر اهمیت پیدا کند .( رشد تورمی داشته باشیم ).

در این زمینه ، یک روند عادی رشد باید از سوی عاشقان طلا مورد استقبال قرار گیرد ، زیرا برگشت و عقب نشینی ناگهانی جریانهای مکان امن سرمایه باید با تقاضای سرمایه گذاری جبران شود و نرخ واقعی بهره به طور چشمگیری سرکوب شود. "

اختصاصی/ تی دی : به نظر طلا در مرحله قبل از صعود است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه