// کد مطلب: ۷۴۶۵۷

اختصاصی/طلا، نقره و پلاتین در بدترین الگوی تجاری قرار دارند

اختصاصی/طلا، نقره و پلاتین در بدترین الگوی تجاری قرار دارند
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:نکته ای که همه بازرگانان و سرمایه گذاران باید به خاطر داشته باشند اینست که همه نمودارها یکسان و یک شکل هستند ، همه الگوهای تکرار می شوند و کوتاه ترین زمان ،زمان شروع روند است. ما می دانیم که همه بازارها در چند مرحله مختلف تجارت می کنند: احتقان (تراکم و تثبیت)، شکستن رو به بالا و یا سقوط. هم اکنون ، تمام فلزات در آزار دهنده ترین مرحله قرار دارند - تراکم.

تاد بوبا هورویتز در کیتکو نوشت :"تراکم بزرگترین زمان عدم اطمینان محسوب می شود. افزایشی ها و کاهشی ها برای موقعیت می جنگند. سرانجام این الگوی با شکست رو به بالا یا رو به پایین پایان می یابد. بر اساس این الگوریتم ، طلا و نقره باید به سمت صعود، اما پلاتین به سمت نزولی قرار گیرد. هیچ ضمانتی وجود ندارد که کدام مسیر را انتخاب کنند ، اما ما از اطلاعات موجود استفاده می کنیم."

دوره تراکم و یا احتقان(Congestion ) شرایطی در بازار است که تقاضا برای خرید دارایی یا ابزار معاملاتی با عرضه و فروش مطابقت دارد و تقریبا برابر است. این امر باعث می شود قیمت سطح قابل توجهی تغییر نداشته باشد .

ما نظرات ایجاد شده خود بر اساس نمودارها را تغییر نداده ایم؛ طلا ، نقره و پلاتین در وضعیت بدی به نظر می رسند. ما حرکت بعدی را پیش بینی نمی کنیم؛ ما به دنبال احتمالات هستیم. در اینجا سطوح کلیدی برای تماشا وجود دارد: طلای آگوست ، 1725 دلار را به عنوان پشتیبان ، 1750 دلار را به عنوان سطح مقاومت در مسیر خود دارد؛ نقره سپتامبر، سطح پشتیبان را در 17.50 دلار ، و مقاومت را در 18 دلار دارا است؛ و پلاتین تحویلی دراکتبر ،سطح 800 دلار را به عنوان حامی و سطح مقاومت را در 850 دلار مشاهده می کند. مواضع ما یکسان است - در طلا بلند مدت و برای نقره ، پلاتین مواضع کوتاه مدت .( منظور قرار داد های بلند مدت و کوتاه مدت-کاهشی .

فعلا چیزی برای طلای فیوچرز تغییر نکرده و هر بار که به نزدیک 1750 دلار در هر اونس می رسد ، سقوط می کند.( برای روندی افزایشی نیاز به شکسته شدن این سطح وجود دارد .)

اختصاصی/طلا، نقره و پلاتین در بدترین الگوی تجاری قرار دارند

اختصاصی/طلا، نقره و پلاتین در بدترین الگوی تجاری قرار دارند

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه