// کد مطلب: ۷۴۶۷۵

اختصاصی/ صعود به بالای ۱۷۴۰ دلار در هر اونس سیگنالی مثبت است ،اما...

اختصاصی/ صعود به بالای 1740 دلار در هر اونس سیگنالی مثبت است ،اما...
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:طلا پس از یک فعالیت تجاری آرام در طول هفته ، جمعه روندی ستاره و فوق العاده داشت. این فلز زرد در یک روز بیش 1 درصد رشد کرد ، در حالی که طلای معاملات آتی تحویلی در آگوست هفته معاملاتی را در رقم 1.756.20 دلار در هر اونس به پایان رساند. قیمت طلای این بازار موفق شد از یک محدوده باریکجدا شود و بهترین قیمت روزانه از 20 می را ثبت کرد.

دیدگاه تکنیکال به روند

به باور تحلیلگران دیلی اف ایکس،از نظر فنی- تکنیکال ، مقاومت بحرانی در 1750 دلار در هر اونس مشاهده می شود که برای افزایشی هاس طلا یک سطح مقاومت قدرتمند است ... بسته شدن قیمت روزانه بالای این سد ، باعث بهبود تصویر فنی شده و امکان رالی گسترده به 1765 دلار را افزایشی می دهد که بالاترین سطح قیمت تا به اینجای سال است.

سطح پشتیبانی در سطح و کانال مقاومت( قبلی) شکسته اخیر 1740 دلار در هر اونس است... در حالی که حرکت به بالای این سطح به عنوان یک سیگنال مثبت در نظر گرفته می شود ، تحلیل ها هشدار می دهند که ما هنوز هم باید ببینیم که آیا این حرکت پایدار است یا خیر. این که آیا طلا می تواند سطح بالای 1740 دلار را حفظ كند ، سوال اساسی برای هفته آینده خواهد بود. اگر این سد پشتیبانی در روندی نزولی شکسته شود ، ممکن روند فروش قیمت را تا 1720 دلار (خط میانی روزانه باند بولینگر ) و 1716 دلار (میانگین قیمت متحرک 50 روزه) کاهش دهد.

XAU_USD-637282584358661941

عوامل اساسی- فاندامنتال

کارشناسان بازار طلا معتقدند که طلا به دلیل ترکیبی از عوامل اساسی ، از جمله نرخ هایشیوع دوباهر COVID-19 ، افزایش تنش های ژئوپلیتیکی و عدم قطعیت اقتصادی هفته قدرتمند دیگری را تجربه خواهد کرد.

افشین نبوی ، معاون ارشد بازرگان فلزات گرانبها MKS SA ، روز جمعه به کیتکو نیوز اظهار داشت:

به نظر می رسد که بازار در یک محدوده باریک و تنگ گیر کرده است ، طلا باید بالاتر از سطح 1740 دلار صعود کند. اگر این اتفاق بیفتد ، می توانیم رالی صعودی قیمت خوبی داشته باشیم. تعجب نخواهیم کرد اگر به لطف پیامدهای COVID و تنش های بین ایالات متحده و چین ، و شوک های اقتصادی شاهد پایانی در انتهای و بالاترین قیمت دامنه [به دلیل] باشیم ... در نهایت ، ما باید تا پایان سال جاری به 1800 دلار یا حتی بالاتر صعود کینم.

مقامات فدرال رزرو خاطرنشان كردند كه موج دوم بيماري كورو ويروس تاثير منفي طولاني مدت بر رشد اقتصادي خواهد داشت ، در حالي كه رهبران اتحاديه اروپا نتوانستند با يك برنامه محرك گسترده كه هفته ها مورد بحث قرار گرفته بود به توافق برسند. این موارد دلیل افزایش تقاضا برای مکان های امن سرمایه در روز جمعه بود

اختصاصی/ صعود به بالای 1740 دلار در هر اونس سیگنالی مثبت است ،اما...

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه