// کد مطلب: ۷۴۶۹۴

اختصاصی/ استاندارد چارترد به ادامه روند صعودی قیمت طلا اعتقاد دارد

اختصاصی/ استاندارد چارترد به ادامه روند صعودی قیمت طلا اعتقاد دارد
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز : بنا بر اعلام استاندارد چارترد حجم محصولات طلای مبادله ایی در سال جاری به لطف نیاز به مکان های امن سرمایه افزایش یافته و احتمال افزایش بیشتر قیمت ها همچنان بالاتر است.

به گزارش از کیتکو، خانوم تحلیلگر سوکی کوپر تحلیلگر ارشد این بانک خاطرنشان کرد: واردات طلا به(Exchange-traded products ) ایی تی پی های جهانی تاکنون در سال 2020 از رکورد قبلی خود در سال 2009 فراتر رفته است. احساسات مثبت در بازارهای به اصطلاح با ریسک بالا ، اخیراً حرکت صعودی طلا را مهار کرده است.

"اما ، به غیر از موانع موجود در آینده نزدیک ، ما معتقدیم که ریسک قیمت طلا همچنان به سمت صعود است.".

"پرواز به سمت ایمنی و کیفیت ، دارایی های فیزیکی ETP را شامل می شود ، و دلیل آن نگرانی ها در مورد تجدید حیات پاندمی COVID-19 است.

خانوم کوپر گفت: بازار فیزیکی ضعیف است..... با این حال ما انتظار داریم که با توجه به سایت های تسهیل پولی و محرک های مالی بی سابقه، نرخ بهره پایین تا منفی و همبستگی شدید طلا با بازده واقعی ، طلا همچنان به جذب سرمایه گذار ادامه دهد

بانک با استناد به داده های تجارت سوئیس گفت: تقاضای سرمایه گذاری شدید به معنای رسیدن حجم واردات طلای ایالات متحده از سوئیس در ماه می به رکورد بالای 127 تن است و تا به اینجای سال رقم واردات 285.9 تن بوده .

"این بیشتر از کل طلای صادر شده از سوئیس به ایالات متحده در 10 سال گذشته (210 تن) و بیش از سه برابر رکورد قبلی در سال 2016 (85.6 تن) است."... "ایالات متحده در ماه می 87 درصد از صادرات طلای سوئیس در مقایسه با 1 درصد در چند سال گذشته را به خود اختصاص داده است. "

اختصاصی/ استاندارد چارترد به ادامه روند صعودی قیمت طلا اعتقاد دارد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه