// کد مطلب: ۷۴۷۲۰

اختصاصی/ خریداران صعود به ۱۷۸۵ دلار در هر اونس را پیش بینی می کنند

اختصاصی/ خریداران صعود به 1785 دلار در هر اونس را پیش بینی می کنند
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:قیمت طلا در اوایل صبح چهارشنبه بازار آسیا از بالاترین سطح چند ساله و نزدیک به 1770 دلار عقب نشینی کرد( اما همچنان نزدیک به آن باقی مانده و در ادامه ،فعلا بالای این سطح قرار دارد و 1775 دلار در هر اونس است). به نظر می رسد طلا در حال نفس گیری باشد، با توجه به اینکه عنواین منفی خبری از چین و سیگنال های منفی وزارت امور خارجه ایالات متحده برای تولید کنندگان تایرهای آسیایی نشان می دهند امکان جنگ جهانی تجاری دیگری وجود دارد.

توضیح اینکه: رقم فعلی بهترین قیمت طلا در نزدیک به 8 سال است.

به گزارش از اف ایکس استریت ،گلوبال تایمز چین ، ایالات متحده را متهم کرد که به توافق مرحله یک تجاری خسارت زده و همچنین ضمن اشاره به نگرش منفی نسبت به هواوی ،تجدید ترس ها در مورد شروع دوباره جنگ تجاری متذکر شد.... علاوه بر این ، وزارت بازرگانی ایالات متحده خواستار تحقیق درباره واردات لاستیک خودرو از کره جنوبی ، تایوان ، تایلند و ویتنام شد تا مشخص شود که آیا آنها به ارزش کمتر از ارزش منصفانه فروخته می شوند یا نه... همچنین لازم به ذکر است که افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا (COVID-19) در ایالت های جنوبی کشور امریکا ،احتمال شروع موج دوم ویروس را افزایش داد و ریسک پذیری در بازار را محدود و به زنجیر کشیده است.

روز گذشته خوشبینی گسترده بازار در مورد ترمیم اقتصادی جهان و در نتیجه کاهش ارزش دلار آمریکا منجر به افزایش اشتها برای طلا ( ارزان شدن آن برای دارندگان دیگر ارزها) و افزایش قیمت آن شد.... از جمله کاتالیزورهای مثبت برای افزایش خوش بینی بازار ، تلاش های سیاستگذاران ایالات متحده برای ترغیب تجار در مورد معامله مرحله اول با چین بود. علاوه بر این ، اقتصادهای کلیدی جهان آمار فعالیت های اولیه اقتصادی برای ماه ژوئن منتشر کردند و که به نفع بازار افزایشی بود ، در حالی که به نظر می رسد امیدواری برای یک برنامه زیرساختی 1.5 تریلیون دلاری از ایالات متحده باعث افزایش قدرت محیط تجاری می شود. بعلاوه ،کاهش بیشتر محدودیتهای قرنطینه ایی توسط نخست وزیر انگلیس ، بوریس جانسون ، عامل دیگری برای پشتیبانی از ریسک پذیری ایجاد کرد.

توضیح اینکه:با توجه به سطح محرک های اقتصادی اجرای توسط بانک های مرکزی و چشم انداز آینده روند بازار جهانی ، کاهش ارزش دلار و چشم انداز شروع فعالیت های اقتصادی همزمان موجب حمایت از بورس و بازار طلا شده است...در واقع قرار گفتن بین وضعیت مناسب با توجه به شرایط و از طرفی نیاز واقعی به طلا در مسیر پیشرو باعث افزایش اشتها برای خرید طلا شده.

در میان همه این کاتالیزورها ، بازار وال استریت به همراه بازده اوراق 10 ساله خزانه داری ایالات متحده آمریکا روز مثبت دیگری را ثبت کردند.... S&P 500 Futures همچنین همین پله ها را دنبال کرد ، در زمان نوشتن این خبر با 0.14 درصد رشد به 3117 واحد رسیده بود.

با توجه به بازگشت ترس های تجاری ، در میان حدس و گمان های در مورد موج دوم پاندمی ، هر عنوان خبری که به بدتر شدن اوضاع کمک کند، می تواند به دلار آمریکا برای جبران بخشی از خسارت های شاخص ارزش کمک کند.... در نتیجه ، قیمت طلا ممکن از سطوح کلیدی فعلی قیمت فاصله بگیرد و افت کند ، مگر اینکه ارز سبز نتواند پاسخی به عناوین بدهد .

تجزیه و تحلیل فنی

در حالی که خریداران افزایش قیمت به بهترین رقم ماه اکتبر 2012 ،در نزدیکی 1785 دلار را پیش بینی می کنند ، فروشندگان تنها در صورتی واکنش نشان خواهند داد که ارزش فلز زرد بازار نقدی به زیر 1731 دلار سقوط کند.

سایر سطوح مهم قیمتی برای توجه

aditoin___6

اختصاصی/ خریداران صعود به 1785 دلار در هر اونس را پیش بینی می کنند

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه