// کد مطلب: ۷۴۷۲۳

اختصاصی/اونس طلا به دلیل افت ارزش دارایی های فد ۱۰ هزار دلاری خواهد شد

اختصاصی/اونس طلا به دلیل افت ارزش دارایی های فد 10 هزار دلاری خواهد شد
لینک کوتاه کپی شد

  طلانیوز:دن الیور ، بنیانگذار"میرمیکان کپیتال" گفت: ترازنامه فدرال رزرو در معرض خطر کاهش ارزش است و در صورت عدم موفقیت و سقوط دارایی های اساسی(سهام ،کالا،ارزو...) ، طلا با افزایش به قیمتی که توازن ترازنامه فدرال را ایجاد کند ، پاسخ خواهد داد.

"همانطور که می دانید فدرال رزرو آمریکا به دلیل وضعیت ویروس در روندخرید و فروش ( اوراق )گسترده ای قرار گرفته است ، به همین دلیل قیمت تعادل طلا به طور متناسب بالا می رود ، و بنابراین اعداد موجود صعودی ان برای تراز کردن ارزش با ترازنامه بسیار بالا است." گفت "[پیش بینی من برای قیمت طلا] تغییر کرده است.

دیدگاه صعودی من حالا مورد 3000 هزار دلاری شدن اونس طلا را عادی می داند ، الان به 10.000 دلار در هر اونس اعتقاد دارم. "

حرکت به سمت قیمت های بالاتر طلا نه تنها به دلیل تورم ترازنامه فدرال ، بلکه از سلامت خود ترازنامه نیز ناشی می شود ، که الیور اظهار داشت که می تواند در معرض خطر باشد.

"هنگامی که شما سقوط در ارزش دیگر دارایی های فدرال رزور را پیش بینی می کنید ، یعنی وام های رهنی ،اوراق بهادار خزانه داری که متعلق به خودش است ، تمام این بدهی های تجاری جدید بد ( اوراق بدهی)که خریداری می کنند ، هنگامی که این دارایی ها سقوط می کند دارایی های فدرال رزرو از ارزش ساقط خواهند شد ... و این تأثیر زیادی بر دلار خواهد گذاشت

اختصاصی/اونس طلا به دلیل افت ارزش دارایی های فد 10 هزار دلاری خواهد شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه