// کد مطلب: ۷۴۷۳۲

اختصاصی/ فتح سطح ۱۸۰۰ دلاری برنامه فعلی طلا در صورت صعود است

اختصاصی/ فتح سطح 1800 دلاری برنامه فعلی طلا در صورت صعود است
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:با توجه به مجموع عملکرد عوامل تاثیر گذار بر بازار طلای جهان ، جیم وایکوف تحلیلگر ارشد تکنیکال در کیتکو اعتقاد دارد برتری نسبی هنوز هم با بازار افزایشی طلا است ، هرچند طی دیروز و امروز ، بعد از ثبت رکوردهای قیمت چند ساله ، شاهد عقب نشینی قیمت های طلا بوده ایم .

این تحلیلگر گفت تاثیر افزایشی افزایش شیوه پاندمی کرونا در مسیر پیش روی طلا همچنان وجود دارد . مهمتر اینکه تمام جداول تکنیکال حرکت قیمت طلا برای هر دو فلز طلا و نقره همنان افزایشی هستند(مخصوصا در مورد طلا) و این نشانگر پتانسیل حرکت صعودی بیشتر برای هر دو فلز است ...طلای تحویلی در اگوست بازار کومکس در زمان انتشار این خبر در سطح 1775 دلار در هر اونس قرار داشت .

در مبادلات امروز افت اغلب شاخص بازارهای سهام جهان به دلیل افزایش بی سابقه در تعداد موارد ابتلا جدید به کرونا در مسیر افت قرار داشت و نیاز به نقدینگی برای کال مارجین های احتمالی موجب شد تا برای افزایش قیمت طلا نیز محدودیت ایجاد شود .

همچنین صحبت های در بازار در مورد امکان شکست خوردن ترامپ در انتخابات پاییز امسال نیز وجود دارد .

در گزارشی دیگر ، احساسات کسب و کار در آلمان در ماه ژوئن به رقم رکوردی 86.2 واحد رسیده که نسبت به رقم قبلی 79.7 واحدی ماه می در سطحی بالاتر قرار دارد .

از دید این تحلیلگر ، از نظر تکنیکال طلای آتی تحویلی در اگوست در آینده نزدیک همچنان برتری تکنیکال خود را حفظ کرده و برنامه نهایی ان فرستادن قیمت بالای سطح مقاومت مهم 1800 دلار در هر اونس است..در این مسیر اولین مقاومت را از جانب سطح 1789 دلاری شاهد خواهیم بود و سطح مقاومت بعدی 1796.10 دلار در هر اونس است .

اما در صورت انتخاب مسیری کاهشی، هدف نهایی بسته شدن قیمت پایین سطح پشتیبان 1753.50 دلار در هر اونس(کمترین قیمت تا به اینجای هفته ) است ..در این مسیر اولین حمایت را از جانب سطح 1770.60 دلار در هر اونس خواهیم داشت و در صورت شکست این سطح در حمایت از طلا ، 1758.30 دلار در هر اونس وظیفه حمایت از انرا به عهده خواهد گرفت .

01010101010101

علیرغم خوشبینی ها نسبت به بهبود V شکل اقتصاد جهان، سرمایه گذاران همچنان نگران شیوع بیشتر ویروس کرونا و بدتر شدن دوباره وضعیت اقتصادی می باشند.

دیلی اف ایکس سطح نهایی پشتیبان طلا را 1740 دلار در هر اونس می داند و انتظار رشد طلا به 1800 و در نهایت 2000 هزار دلار در هر اونس را دارد .

اختصاصی/ فتح سطح 1800 دلاری برنامه فعلی طلا در صورت صعود است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه