// کد مطلب: ۷۴۷۳۵

اختصاصی/کپیتال اکونومیکس:طلا انتهای سال ۱۶۰۰ دلار در هر اونس می شود

اختصاصی/کپیتال اکونومیکس:طلا انتهای سال 1600 دلار در هر اونس می شود
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: با وجود تلاش مداوم فلز زرد برای نقض و گذر از سطح 1800 دلار در هر اونس ،یک شرکت چشم انداز تا حدودی نزولی خود در مورد طلا را حفظ می کند.

به گزارش از کیتکو نیوز،کاپیتال اکونومیست در آخرین گزارش به روزرسانی خود اعلام کرد که چشم انداز قیما طلا را برای بقیه سال 2020 کاهش می دهد.

به گفته کارولین بین ، اقتصاددان ارشد در این موسسه ، دلیل اصلی انتظارات برای قیمت پایین ، تقاضای فیزیک ضعیف در آسیا است.

وی گفت: "ما هنوز انتظار داریم که قیمت طلا در زمان باقی مانده از سال 2020 کاهش یابد. گرچه بازده واقعی(اوراق) بسیار پایین و دلار آمریکایی تا حدودی ضعیف تر باعث بالا رفتن قیمت طلا می شوند ، اما با افزایش فعالیت اقتصادی ، تقاضای پناهگاه امن کاهش می یابد. ، "

مهمتر اینکه ، یکی از تجدید نظرهای اصلی این شرکت ، انتظار بازگشت سریعتر در فعالیت های اقتصادی بود.

بین خاطرنشان کرد: به طور خلاصه ، ما انتظار داریم که در ماههای آینده رشد اقتصادی کمی شدیدتر داشته باشیم که باید دارایی های ریسک پذیر را تقویت کند ،اما بر دلار آمریکا فشار وارد کند.

کاپیتال اکونومیکس( کپیتال اکونومیکس)پیش بینی کرد که قیمت طلا در پایان سال به 1600 دلار کاهش یابد و تا سه ماهه دوم سال آینده اندکی پایین تر نیز سقوط خواهد کرد.

ریسک اصلی صعودی( امکان صعود) برای پیش بینی قیمت طلای این موسسه، موج دوم ویروس کرونا است.

"آشکارا ، زمان های پیش رو هنوز بسیار نامشخص هستند ، و ما به ناچار ناگزیرمی شویم که پیش بینی های خود را با تغییر شرایط دوباره بررسی کنیم. یک خطر نزولی کلیدی "موج دوم" از شیوع ویروس است ، اما همچنین این احتمال وجود دارد که ما شدت بازگشت دارایی های کالایی در فعالیت های اقتصادی را دست کم گرفته باشیم. "

در این میان،کاپیتال اکونومیکس نسبت به فلزات صنعتی خوشبین تر است و ترمیم تقاضایی بیش از حد انتظار را پیش بینی می کند .

ما اکثر پیش بینی های قیمت فلزات صنعتی خود تا پایان سال را افزایش داده ایم. قدرت داده های اقتصادی اخیر چین و گسترش محرک های اقتصادی به این معنی است که اکنون فکر می کنیم رشد تولید ناخالص داخلی امسال این کشور به سطح پیش ازپاندمی ویروس برگردد.

" علاوه بر این ، رشد سرمایه گذاری به ویژه به در زیرساخت های فلزات منجر به رشد خواهد شد. با توجه به اینکه چین حدود 50 درصد تقاضای فلزات را تشکیل می دهد، فکر می کنیم یک مورد جدی وجود دارد که انتظار داشته باشیم قیمت های بیشتر فلزات صنعتی تا پایان سال 2020 افزایش یابد.

CapitalEconomicsJune

اختصاصی/کپیتال اکونومیکس:طلا انتهای سال 1600 دلار در هر اونس می شود

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه