// کد مطلب: ۷۴۷۴۱

اختصاصی/ ۵ دلیل احتمالی برای رشد طلا

اختصاصی/ 5 دلیل احتمالی برای رشد طلا
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: نشریه فوربس در مطلبی که به تازگی منتشر کرده 5 دلیل مهم برای افزایش قیمت طلا طی روزها و هفته های آینده نام برده است.

به گزارش وب سایت اف‌ایکس‌استریت، در زمان انتشار این مطلب فلز زرد با کاهش قیمت ناچیز در سطح قیمت 1760 دلار در هر اونس بود، که پایین تر از میانگین قیمت 100 ساعته خود قرار داشت ... این روند اندکی کاهش رو به رو شده است.

5 عامل اصلی برای صعود طلا عبارتند از:

1-موج دوم کرونا: تهدیدات بروز موج دوم شیوع کووید - 19موجب شده بسیاری از سرمایه گذاران ارزش دارایی های خود را در معرض خطر ببینند. و در نتیجه به دنبال مکان های امن سرمایه از جمله طلا باشند .

2- تعرفه های جدید احتمالی آمریکا علیه اروپا: ترامپ در حال سنجش اعمال تعرفه جدید بر 3.1 میلیارد دلار کالای وارداتی از انگلیس، اسپانیا، فرانسه و آلمان است... اگر تنش در روابط آمریکا و اروپا بر سر این مساله ادامه یابد و ترامپ از موضع خود عقب نشینی نکند ، بعید است که دارایی سرمایه گذاران از خطر دور بماند.

3- جنگ تجاری آمریکا و چین: چین کشوری نیست که دست روی دست گذاشته و اجازه دهد ایالات متحده موجب آزار و اذیت تجارت و اقتصادی آن شود. معامله تجاری فاز یک میان واشنگتن و پکن به دلیل وجود ویروس کرونا، به شدت شکننده شده است..

4 - نرخ بیکاری در آمریکا: اطلاعات هفتگی مربوط به متقاضاین دریافت بیمه بیکاری همچنان تصویری کسل کننده ای از بازار کار در ایالات متحده نشان می دهد. متأسفانه، با تعطیلی منطقه ای فروشگاه ها در آمریکا، به نظر می رسد ممکن است روند بهبودی جزئی تاکنون شاهد بودیم مورد تهدید جدی قرار بگیرد.

5- فصل اعلام درآمدها: با از سرگیری مجدد فعالیت اقتصادها، امیدهایی برای بهبود و پیشرفت ایجاد گردیده است. اما ظهور موج دوم کرونا ویروس به احتمال زیاد بخش اعظمی از شرکت های آمریکایی و در امد انها را تحت تاثیر خود قرار می دهد و سرمایه گذاران آن را دوست ندارند.

اختصاصی/ 5 دلیل احتمالی برای رشد طلا

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه