// کد مطلب: ۷۴۷۴۳

اختصاصی/ تی دی : ویروس حمله طلا به ۱۸۰۰ دلار را به تاخیر انداخت،اما متوقف نکرد

اختصاصی/ تی دی : ویروس حمله طلا به 1800 دلار را به تاخیر انداخت،اما متوقف نکرد
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: تی دی سکیوریتیز اعلام کرد افزایش نگرانی های COVID-19 باعث منقطع شدن و اختلال در روند رش قیمت طلا شد ، اما روند صعودی هفته گذشته را به طور کلی متوقف نکرد. فلز در اواسط هفته وقبل از دست دادن بخشی از دستاورد ها به بالارتین قیمت 7 ساله صعود کرد  .

طلای بازار کومکس، تحویلی در اگوست روز چهارشنبه به قیمت 1796.10 در هر اونس صعود کرد ، اما در مبادلات پایانی روز جمعه قیمت ان 1769.20 دلار در هر اونس بود... فلز نقدی روز چهارشنبه تنها کمی با 1778.30 دلار فاصله داشت، اما روز جمعه 1771 در هر اونس شده بود.

تحلیلگران این موسسه اعلام کردند: "در واقع ،سومین تلاش فلز زرد برای ورود به 1800 دلار توسط نگرانی های تجدید شده ویروس ،و در نتیجه تغییر در زمان مشاهده دوره تورمی منقطع شد ...این نگرانی ها زمان احتمالی مشاهده روند تورمی بلند مدت را به جایی دور تر انتقال داد .

با این وجود ،ما انتظار داریم که اعتماد به نفس روز افزون به بهبود شرایط اقتصادی ، در میان نرخ بهرهای بسیار کم ، به افزایش انتظارات تورمی در دراز مدت کمک کند. در این شرایط ، کاهش نرخ واقعی بهره، از صعود قیمت طلا به 1800 دلار حمایت می کند.

با نگاهی به مسیر پیش رو، ما نیز فضای قابل توجهی برای این فاکتور حرکتی ( تورم) مشاهده می کنیم و این اتفاق به افزایش تقاضای طلا به عنوان دارایی محافظ در برابر تورم و استهلاک ارزی منجر خواهد شد.

اختصاصی/ تی دی : ویروس حمله طلا به 1800 دلار را به تاخیر انداخت،اما متوقف نکرد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه