// کد مطلب: ۷۴۷۵۴

اختصاصی/ با توجه به وضعیت پاندمی ۱۸۰۰ هدف بعدی طلا است

اختصاصی/ با توجه به وضعیت پاندمی 1800 هدف بعدی طلا است
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:بررسی های تکنیکال ما نشان داده اند که طلا بالاخره به بیش از 1800 دلار در هر اونس خواهد رسید. قیمت این هفته طلا در بالاترین سطح ارزش معاملات خود در سال جاری بسته شد ، اما مهمتر اینکه به حدی رسید که در 7 سال گذشته مشاهده نشده بود.

گری واگنر تحلیلگر بازار فلزات در مطلبی منتشر شده در کیتکو نوشت ،در معاملات آتی طلا روز چهارشنبه ، بر اساس فعال ترین قرارداد های تحویلی در آگوست به مبلغ 1796.10 دلار معامله می شد و سپس در محدوده منفی و کمتر از رقم شروع بازار بسته شد. طلای معاملات آتی روز پنجشنبه در سطح پایین تری قرار داشت،اما در انتهای بازار بالای سطح حمایت کلیدی 1766 دلار بسته شد...جمعه شاهد بودیم که طلای معاملات آتی محدوده قیمت مبالغه امیزی داشت و که شامل کمترین قیمت روزانه 1754 دلاری تا بسته شدن در سطحی بالای 1784 دلار را شامل می شد .

در ساعت 5:25 پی ام به وقت شرقی امریکا،طلای معاملات آتی دررقم 1784.10 دلار ثابت بود که بعد از ثبت بهرتین قیمت روزانه 1788.20 دلار در هر اونس نشان از سود خالص 14.20 دلار (+ 0.80٪) را دارد... با توجه به اینکه طلا در روز دوشنبه در رقم 1764 دلار شروع به کار کرد ،( در زمان انتشار این مطلب در کیتک)برای هفته رشدی 20 دلار داشته... این بالاترین رقم انتهای هفته آن از سال 2012 است.

اوایل این هفته قدرت دلار هر گونه جابجایی مشخص قیمت طلا را خنثی کرد . جمعه دلار در اصل بدون تغییر بود .

احساسات هفته گذشته بازار را می توان اینگونه توصیف کرد که یک محیط ریسک گریز دارایی های امن سرمایه را پیشنهاد می کرد، و سهام ایالات متحده به شکل چشمگیری در سطوح پایین قرار گرفت . میانگین صنعتی داو جونز در معاملات جمعه 730 واحد از دست داد و در 25015.55 امتیاز بسته شد. افت خالص در هفته تقریباً هزار واحد بود. در معاملاتجمعه ، S&P 500 تقریباً 2.5 درصد از دست داد و نزدک کامپوزیت 2.61 درصد افت کرد.

پاندمی Covid-19 با سرعت نگران کننده ای رو به افزایش است

شیوع شدید پاندمی در ایالات متحده و در سطح جهان نگرانی از بازگشت موج دوم در بسیاری از کشورها از جمله ایالات متحده ایجاد کرده است. جمعه تنها CDC گزارش داد كه در ایالات متحده 37667 مورد جدید گزارش شده است.

همانطور که در مورد تمام هفته گذشته اعلام کردیم؛ از زمان بحران مالی سال 2008 ، ما شاهد این نوع آشفتگی اقتصادی که در حال حاضر کشورها را در سرتاسر جهان گرفتار کرده را شاعد نبویدم، و از زمان بحران مالی سال 2008 نیز ما شاهد چنین افزایش قیمتی در طلا نبودیم.

به نظر می رسد که به احتمال زیاد تا زمانی که پاندمی تحت کنترل قرار نگیرد و اقتصاد جهانی به اعداد قبل از همه گیر برنگردد ، ما همچنان شاهد افزایش قیمت طلا به سطوح بالاتر خواهیم بود ....( در این بین گذر از 1800 دلار یکی از اهداف طلا خواهد بود.)

اختصاصی/ با توجه به وضعیت پاندمی 1800 هدف بعدی طلا است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه