// کد مطلب: ۷۴۷۷۲

اختصاصی/تکرار تاریخ طلا را ۴۰۰۰ هزار دلار در هر اونس می کند

اختصاصی/تکرار تاریخ طلا را  4000 هزار دلار در هر اونس می کند
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:قیمت های طلا با گسترش حجم دارایی های فدرال رزرو همبستگی مثبتی را نشان داده اند و از آنجا که فدرال رزرو بزرگترین برنامه محرک تاریخ خود را آغاز کرده ، فلز زرد با همان روندی که در پی آخرین رکود اقتصادی وجود داشت رالی قیمتی می کند .

به گزارش از کیتکو، فرانک هولمز ، مدیرعامل یو اس گلوبال اینوستر ادامه داد: "در سه سال آینده ، اگر به عقب نگاه کنیم ،و اگر [تاریخ] خود را مانند سال های 2008 ، 2009 تا 2011 ، تکرار کند در آن سه سال شاهد بودیم که طلا از 750 دلار - 800 دلار به 1900 دلار رسید.... اگر پیش بینی بر اساس همان پیش بینی سطح رشد ترازنامه فدرال رزرو باشد ،اگر چرخه شبیه به همان زمان اتفاق بیوفتد، بنابراین می توان پیش بینی کرد که طلا می تواند به 4000 دلار در هر اونس برسد. "

هولمز خاطرنشان كرد: گرچه امسال تریلیون ها دلار از طریق برنامه كمك كمی فدرال رزرو به سیستم پولی تزریق شده است ، اما هنوز محرك های بیشتری در راه است.

وی گفت: " برای بازگرداندن وضعیت افتصادی به شرایط قبل ، دولت آمریكا تقریباً 10 تریلیون دلار برای سیاست های مالی و پولی هزینه خواهد کرد .. رقم رشد ترازنامه فدرال رزرو بعد از ورشکستگی لمان برادرز در سال 2008 ، 2009 از 1 تریلیون به 3 تریلیون دلاربود ....من فکر می کنم در حال حاضر رقم باید به 10 تریلیون دلار برسد. "

چیزی که این بار متفاوت است این مورد است که سیاست های تجارت از سوی رهبران جهانی هدایت می شود.

وی گفت: "قبل از سال 2008 ، 2009 ، از 2001 تا به آن تاریخ حرکتی باورنکردنی را پشت سر گذاشتیم و آن تاریخ زمانی بود که وزرای دارایی G20 و آژانس های دولتی در سراسر جهان همه طرفدار و حامی تجارت و رشد اقتصادی بودند( تمام امکانات برای اینکار استفاده می شد ... در زمان بحران سال 2009 ، همه چیز درمورد مالیات و تنظیم مقررات بود ، و اکنون برنامه چاپ همزمان پول ، محرک های پولی و مالی بی سابقه است . "

هنگامی که آلن گرینسپن رئیس صندوق فدرال رزرو بود ، ترازنامه بانک مرکزی حدود 6 دردصد از تولید ناخالص داخلی (جی دی پی) بود.... هولمز خاطرنشان كرد: امروز ترازنامه تقریباً 33 درصد از تولید ناخالص داخلی است.

"و این همان مبلغی است که [رئیس صندوق فدرال جروم] پاول باید بخاطر پاندمی ویروس و قرنطینه های هماهنگ دنیا به این کار پرداخت کند..... این بی سابقه است. بنابراین ، من فکر می کنم دارایی های سخت به رقم های بالاتری صعود کنند. "

112

اختصاصی/تکرار تاریخ طلا را 4000 هزار دلار در هر اونس می کند

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه