// کد مطلب: ۷۴۷۷۵

اختصاصی/ تهاجمی ترین بازار افزایشی طلا و نقره همین گوشه و کنار است

اختصاصی/ تهاجمی ترین بازار افزایشی طلا و نقره همین گوشه و کنار است
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:به گفته بنیانگذار Chancery Asset Management ، توماس پوپندال بازارافزایشی طلا و نقره در مراحل ابتدایی خود است و در حال حاضر یکی از بی نظیرترین روند های افزایشی را دارد هستند.

پوپندل به کیتکو نیوز در حاشیه کنفرانس مجازی مین و پول آنلاین در روز پنجشنبه گفت: شیوع COVID-19 فقط بارش "یک برف بود که بهمن اجازه سقوط را می دهد."( یا به بیان دیگر موجب سوقط بهمن می شود )

این ترکیبات و فاکتورهای موجود در بازار برای شروع یک افزایش قیمت حماسی طلا و نقره حضور دارند، و این مدیر ارشد در بازار احتمال رسیدن طلا به 5000 هزار دلار و نقره به 50 دلار در هر اونس طی سه سال آینده را پیش بینی می کند .

وی گفت: "ما هنوز در مرحله اولیه این بازار افزایشی بعدی هستیم ، که احتمالاً از زمان آغاز به کار بازار در سال های 1999 تا ، یکی از بی نظیر ترین و از نظر درصد رشد بزرگترین بازار افزایشی خواهد بود .."... "در میان مدت ، من انتظار دارم 3000 تا 5000 دلاری شدن طلا را در سه سال آینده ببینم... نقره در سه سال آینده می تواند از 18 دلار به 50 دلار برسد."

پیش بینی مهم دیگر برای بازار افزایشی فلزات گرانبها این است که نقره در نهایت عملکرد بالاتری نسبت به طلا خواهد داشت .

وی گفت: "اصول و فاندامنتال برای طلا و نقره تقریباً یکسان است ، اما نقره به شکلی بسیار فرارتر و تهاجمی تر حرکت می کند. در بازار افزایشی، نقره از نظر درصد بسیار بیشتر حرکت می کند. " ..."مواد لازم برای نقره وجود دارد تا در نهایت از طلا عملکرد بهتری را ثبت کند."

پوپندال خاطرنشان کرد: دلیل این که نقره تاکنون عملکرد و دستاورد زیادی ثبت نکرده ، به دلیل الگوی معامله تجاری معمول این فلز در ابتدای بازار افزایشی است.

وی گفت: "در مراحل اولیه بازار افزایشی ، طلا قبل از همه شروع به حرکت می کند و نقره همیشه یک گام عقب می ماند، اما بدون شک بعداً حرکت خود را آغاز خواهد کرد.... وقتی حرکت کرد ، واقعاً حرکتی چشمگیر را انجام می دهد. ما آن را در سال 2010 دیدیم که در طی 9 ماه از 17 تا 50 دلار صعود کرد. "

در طولانی مدت ، پوپندال حتی دیدگاهی صعودی بیشتری روی نقره دارد و انتظار دارد در نهایت قیمت های سه رقمی برای این فلز گرانبها مشاهده شود. وی گفت: "زمان زیادی برای حرکت شدید نقره نیاز نیست ،چراکه بازاری کوچک دارد ."

وقتی صحبت از طلا می شود ، پوپندال شتاب گسترده ای قیمت ها را تا سال 2023 پیش بینی می کند ، سپس از دید وی برخی اصلاحات انجام خواهد شد و اوج نهایی در حدود سال 2025 پیش بینی می شود .

"برای مدت طولانی است که روی طلا دیدگاهی صعود دارم.. ما در مراحل اولیه سومین بازار افزایشی مهم در این چرخه بزرگ قرار داریم كه طلا را به مراتب بالاتر می برد. " "پیش بینی اینکه طلا را لمس و یا شاید گذر از 1900 دلار طی امسال یا سال آینده را خیلی زیاد و عجیب نیست."

تاکنون ، این "یک بازار افزایشی خزنده" بوده است ، "..." این بدان معنی است که از سوی سرمایه گذاران اصلی حمایت نشده و خضور آنها در بازار وجود ندارد."

سرمایه گذاران اصلی تاکنون کاملاً این بازار را از دست داده اند زیرا همه به قیمت طلای ایالات متحده نگاه می کنند که هنوز پایین تر از رکورد خود است. اما در هر ارز دیگر طلا در حال حاضر در دوره صعود جدید قرار دارد. "

اما از دید من برای ورود هنوز خیلی دیر نیست ،زیرا نرخ تورم بالاخره افزایش می یابد.

چاپ پول ادامه یافته و شتاب گرفته است. طلا برای شروع بازار افزایشی بعدی به یک رویداد قو سیاه ( کم سابقه - نادر )نیاز داشت. اکنون همه چیز با هم جمع شده و شرایط فراهم است ... ما شاهد هستیم که دولت در حال افزایش بیش از حد و چاپ بیشتر پول است و بانکهای مرکزی از دولتها می خواهند که محرک مالی بیشتری را به کار گیرند زیرا ابزار و مهمات بانک های مرکزی در حال تمام شدن هستند. " "بسته های محرک دولت سرانجام باعث تورم در دنیای واقعی می شوند. این همان چیزی است که باعث شد بازار افزایش طلایی اکنون شروع شود. روشن است که تورم واقعی در دنیای واقعی وجود خواهد داشت. "

پوپدنل افزود: چاپ پول نمی تواند برای همیشه ادامه یابد و در نهایت چیزی نیاز به تغییر دارد.

وی گفت: "سیستم پولی نیاز به تنظیم مجدد دارد تا به چیزی( به شرایطی مناسب برگردد) برگردد که توسط برخی دارایی های واقعی مانند طلا و نقره پشتیبانی می شود."... "سیستم پولی و چاپ پول فراتر از جایی است که بتوان آن را تعمیر کرد. این بازنشانی و ریست اخیر قیمت بالاتر طلا را شامل می شود. "

اختصاصی/ تهاجمی ترین بازار افزایشی طلا و نقره همین گوشه و کنار است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه