// کد مطلب: ۷۴۷۷۶

اختصاصی/ یو او بی بانک: در سال ۲۰۲۰ طلا تنها دارایی با چشم اندازی خوب است

اختصاصی/ یو او بی بانک: در سال 2020 طلا تنها دارایی با چشم اندازی خوب است
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:این امیدواری وجود دارد که اقتصاد جهانی ویران شده توسط پاندمی  COVID-19 ، شاهد بهبودی شدید باشد و این اتفاق منجر به رشد ارزش در تمام دارایی های کالایی شود، با این حال یک گروه بانک بین المللی اطمینان ندارد که خوش بینی فعلی دوام خواهد داشت.

به گزارش کیتکو نیوز،در چشم انداز سه ماهه سوم خود "یو او بی بانک" اعلام کرد که طلا تنها کالای کلیدی با چشم انداز مثبت برای بقیه سال است.

تحلیلگران گفتند: "سؤال اصلی برای طلا پایداری قدرت فعلی طلا نیست؟ سوال مهم این است که این رالی چقدر قدرتمند خواهد بود؟ "

این اظهارات در زمانی مطرح شد که طلا در نزدیک به بهترین قیمت هشت سال خود باقی مانده و همچنان آزمایش و حمله به سطح مقاومت مهم 1800 دلار در هر اونس را انجام می دهد. با این حال ، این بانک اعلام کرد که شکسته شدن این سطح مقاومت احتمالا تا سه ماهه انتهای سال روی نخواهد داد .

تحلیلگران می گویند: "شرایط اشباع خرید کوتاه مدت ابتدا می تواند به یک دوره ادغام منجر شود ،اما انتظار می رود که طلای نقدی حرکت صعودی دیگری را به سمت اوج 8 ساله، 1795 دلاری انجام دهد ، که احتمالاً در انتهای سه ماهه سوم سال خواهد بود. "

بانک دیدگاه صعودی خود در مورد طلا را حفظ کرده چراکه جهان با نرخ های بهره پایین تا صفر درصدی رو به رو است ،در حالیکه بانک های مرکزی در حال حمایت از اقتصاد های ویران شده تحت تاثیر ویروس کرونا هستند.

تحلیلگران می گویند: "ادامه سیاست های پولی تسهیلی گسترده توسط بانک های مرکزی جهان ، زمینه پایدار و قوی را برای طلا فراهم می کند." "با وجود عدم قطعیت اقتصادی ، تقاضای مکان های امن سرمایه در زمان عدم قطعیت های اقتصادی طلا را در شرایطی محکم حفظ کرده است ."

با این حال ، تحلیلگران هشدار داده اند که سرمایه گذاران باید رسیدن طلا به بالاترین قیمت تمام تاریخ خود را در سال جاری انتظار داشته باشند .

تحلیلگران می گویند: "در نتیجه نیاز گسترده برای داشتن تنوع در پناهگاه های امن سرمایه در میان زمان های نامشخص رکود اقتصادی ، موقعیت های طولانی مدت طلا به رکورد بالایی رسیده است." "این تخصیص و شلوغیی قابل توجه در این بخش از بازار به طلا فشار وارد می کند و باعث می شود در زمان هایی شاهد سودگیری از رقم های بالا و احتمالاً کندی در روند صعود طلا باشیم ."

تحلیلگران با نگاهی به تصویرفنی طلا اعلام کردند، حتی اگر طلا با روند های از اداغام و تثبیت نیز رو به رو باشد ، روند صعودی فلز گرانبها فاصله زیادی تا تهدید شدن دارد .

تحلیلگران می گویند: "سطح پشتیبانی در 1600 دلار است ، اما تنها شکست شدن سطح 1500 دلار که بعید نیز به نظر می رسد می تواند نشان دهنده به قله رسیدن طلا در شرایط فعلی باشد .( منظور از قله : رسیدن به حد نهایی رشد و عدم صعود بیشتر )

اختصاصی/ یو او بی بانک: در سال 2020 طلا تنها دارایی با چشم اندازی خوب است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه