// کد مطلب: ۷۴۷۸۹

اختصاصی/ با توجه به شرایط هدف طلا فتح جبهه ۱۸۰۰ دلاری است

اختصاصی/ با توجه به شرایط هدف طلا فتح جبهه 1800 دلاری است
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:داستان طلا همان است که بود: یعنی به نظر می رسد قیمت ها خیلی بالاتر می روند. فرار از منطقه تحکیم که حدود یک هفته پیش اتفاق افتاد همچنان ادامه دارد. بخش پشتیبانی هنوز شکست نخورده است و طلا در حال تشکیل یک الگوی" جام و دسته "است که نشان می دهد یک حرکت بسیار بزرگتر در راه خواهد بود.

تاد بوبوا هورویتز، مدیر عامل شرکت سرمایه گذار ی بوبا در کیتکو نوشت ، ما انتظار داریم که این حرکت سطح بیشتر صعود کند و طلای تحویلی در اگوست به بالای 1800 دلار صعود کرده و در مسیر ثبت بهرتین قیمت تمام تاریخ خود قرار گیرد .

نقره در حال راه اندازی الگویی مشابه با طلا است ، نه فقط اندازه صعودی مشابه دارد ،بلکه با امکان فرار رو به بالای بزرگ نیز تقویت شده.... نکته اصلی برای نقره سپتامبر بسته شدن بالای 18.20 دلار است که احتمالاً این فلز را به 20 دلار می رساند... البته کارهایی وجود دارد که باید قبل از عملیات صعودی انجام شود ، اما نقره صعودی است. جای تعجب نیست که به زودی نقره ایی با عملکردی بهرت نسبت به طلا باشیم .

پس از رالی های چند روز گذشته ، پلاتین نیز آماده است تا یک بار دیگر به سمت پایین سقوط کند. بالاترین نرخ برای این حرکت 840 دلار برای پلاتین تحویلی در اکتبر خواهد بود که پلاتین را در روند نزولی نگه می دارد. اولین هدف ما در مسیر افت تبدیل 800 دلار به سطح پشتیبان و سپس 770 دلار و بعد از آن 750 دلار در هر اونس است .

بر اساس الگوریتم های قیمتی ما در نمودارها ما دیدگاهی افزایشی در مورد طلا و نقره حضور در بازار بلند مدت است و در بازار کاهشی پلاتین می مانیم . به نظر می رسد هر سه الگوی مستحکم هستند و باید شاهد ادامه در جهت فعلی خود باشند.

همچنین در مطلب دیگری از کیتکو ،طبق گفته تحلیلگر ان TD Securities قیمت های طلا در مسیر 1800 دلاری شدن هستند. گله ای از افزایش های طلا در حال ساخته شدن است.

. نرخ های واقعی بهره پایین به دلیل شو ک های ناشی از پاندمی کاهش انتظارات تورمی را در کوتاه مدت ایجاد کرده است ، علی رغم اینکه در بلند مدت همچنان روند افزایش تورم را خواهیم داشت .

. این برخلاف اقدام اخیر قیمت ها است ، که با افزایش انتظارات طولانی مدت تورمی در نتیجه انتظار برای ترمیم روند اقتصادی ( قبل از مشاهده دور جدید افزایش شیوع ) تبدیل به محرک قدرتمندی برای قیمت طلا شد

" استراتژیست ها می گویند که تغییر رژیم تجارت طلا از دارایی امن سرمایه به سمت محصولی محافظ در برابر تورم در حال انجام است ..

"با نگاهی به مسیر پیش رو ، ما همچنین فضای قابل توجهی برای رشد تاثیر این فاکتور را پیش بینی می کنیم ، زیرا طیف کلی بلوغ اخطار تورمی همچنان پایین تر از اهداف سیاست گذاری است. در این زمینه ، کاهش نرخ واقعی باید به سرعت از قیمت طلا برای رسیدن به 1800 دلار حمایت کند. "

اختصاصی/ با توجه به شرایط هدف طلا فتح جبهه 1800 دلاری است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه