// کد مطلب: ۷۴۸۰۰

اختصاصی/ طلای کومکس تحت تاثیر عملکرد شاخص تولید به کف قیمت روزانه عقب نشست

اختصاصی/ طلای کومکس تحت تاثیر عملکرد شاخص تولید به کف قیمت روزانه عقب نشست
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:قیمت طلای فیوچرز در مبادلات امروز به کمترین قیمت مبادلات  روزانه افت کرد ، زیرا شاخص تولید سرانه موسسه مدیریت تأمین کالا به بالای 50 واحد افزایش یافت  و بالاتر از انتظارات ماه ژوئن قرار گرفت .

شاخص تولید ISM ماه گذشته به 52.6٪ رشید و بالاتر از رقم مورد انتظار بازار، 49.5 درصد قرار گرفت .

افزایش ماهانه ماه ژوئن ،با پیشرفتی 9.5 درصدی به خوانش اولیه ماه مه (43.1 درصد) اضافه شد.

قرائتهای بالای 50 درصد در چنین شاخصهای متشر شده ، نشانه رشد اقتصادی و بالعکس پایین این رقم نشانه کوچک شدن است. هر چه یک شاخص فاصله بیشتری در بالا یا پایین 50 درصد داشته باشد ، نرخ تغییر بیشتر یا کوچکتر است.

پس از انتشار ، قیمت طلا افزایش پیدا کرد و دوباره تحت تاثیر سودگیری به پایین ترین نرخ روزانه عقب نشیت...طلای معاملات آتی تحویلی آگوست Comex آخرین معاملات در 1775.60 دلار بود و برای روز معادل 1.38 درصد افت قیمت ثبت کرده بود. در طول شبانه روز گذشته، طلا به بالارتین سطح 8.5 سال رسید و بالاتر از 1800 دلار در هر اونس معامله می شد.( طلای فیوچرز و نه نقدی )

شاخص اشتغال در ماه ژوئن 42.1 درصد بوده که این رقم در ماه قبل از آن 32.1 درصد بوده است. شاخص قیمت ها به دنبال خواندن 40.8 درصدی در ماه می به 51.3 درصد افزایش یافت.

شاخص سفارشات جدید با 24.6 درصد افزایش به 56.4 درصد رسید و در حالی که شاخص تولید با 24.3درصد افزایش در 57.3 درصد رسیده است.

بخش محصولات غذایی ، آشامیدنی و دخانیات بهترین عملکرد در ماه ژوئن ثبت کرده است

تیموتی فیور ، رئیس کمیته بررسی وضعیت بازرگانی ISM گفت: ژوئن شاهد رشدی پس از سه ماه متوالی اختلالات ناشی از شیوع COVID-19 بوده.

ژوئن نشان می دهد تولید پس از اختلال ناشی از بیماری همه گیر ویروس کرونا (COVID-19) وارد چرخه گسترش مورد انتظار می شود. نظرات هیئت مدیره مثبت بودند (1.3 نظر مثبت برای هر یک از اظهار نظرهای محتاطانه) و روند محتاطانه را كه در ماه مارس آغاز شد معكوس كرد. بخش تولید انقباض سنگین ماه آپریل امریکا را معکوس می کند ، با آنکه PMI ماه به ماه افزایش در سطحی افزایش یافته که از اگوست 1980 بی سابقه بود ، و چندین شاخص دیگر نیز دستاوردهایی صبت کرده اند که در دوران مدن دیده نشده بود .(

اختصاصی/ طلای کومکس تحت تاثیر عملکرد شاخص تولید به کف قیمت روزانه عقب نشست

اختصاصی/ طلای کومکس تحت تاثیر عملکرد شاخص تولید به کف قیمت روزانه عقب نشست

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه