// کد مطلب: ۷۴۸۰۲

اختصاصی/ طلا دارایی امن در دنیایی خطرناک است

اختصاصی/ طلا دارایی امن در دنیایی خطرناک است
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:قیمت های طلا به یک نقطه عطف مهم رسیده اند و فتح سطح مقاومت بحرانی 1800 دلار در هر اونس را آزمایش می کنند و یک شرکت استرالیایی انتظار دارد که قیمت ها همچنان به صعود خود ادامه دهند.

در مصاحبه با کیتکو نیوز ، اندرو بالینگال ، بنیانگذار و مدیر ارشد در موسسه- Ballingal گفت که او انتظار دارد که قیمت طلا در سال جاری به بالای 2000 دلار در هر اونس صعود کند ، چراکه در حال حاضر ریسک های موجود در بازار ها دستکم گرفته شده است .

وی گفت: "ما طلا را دوست داریم زیرا فکر می کنیم در یک دنیای بسیار خطرناک یک دارایی بسیار امن است. این خطر می تواند خود را در شکل تورم یا به نظر من ، کنترل سرمایه مالیاتی و شکل و انواع مختلفی نشان دهد. " "ما این را کوهپایه می دانیم و نه قله نهایی افزایش برای بازار طلا و بخش معدنی آن ."

بالینگال با نگاهی به سطح تخصیص ها در نمونه کارها- پرتوفی گفت: سرمایه گذاران باید حداقل 10 درصد از سبد سهام خود را به طلا اختصاص دهند ؛ با این حال ، وی افزود که وی راحت تر است که حجم این تخصیص حدود 20درصد باشد .

با توجه به اینکه بالینگال روی کالاهای خام دیدگاهی صعودی دارد ، او فکر می کند سهام معدن از فلز گرانبها عملکرد بهترت خواهد داشت .

وی گفت: "ساده ترین راه برای بدست آوردن طلا شکل فیزیکی آن است.. ... از دید وی بهترین بازده در طولاتنی مدت را تولید کنندگان متوسط قوی خواهند داشت و شرکت های تولید کننده بزرگ در حفظ سرعت با مشکل روبه روز خواهند شد ....ریاضیات علیه تولید کنندگان اصلی است .

اختصاصی/ طلا دارایی امن در دنیایی خطرناک است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه