// کد مطلب: ۷۴۸۱۰

اختصاصی/ عوامل صعودی طلا زنده و فعال هستند

اختصاصی/ عوامل صعودی طلا زنده و فعال هستند
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:هفته گذشته طلا برای اولین بار از سال 2011 به بالای 1800 دلار در هر اونس صعود کرد و با توجه به حضور عوامل فاندامنتال -اصولی مستحکم و آنچه به نظر می رسد روند صعودی غیرقابل توقف است ،به یک نقطه عطف مهم در هفته گذشته دست پیدا کرد . در نتیجه سرمایه گذاران خرده فروشی و تحلیلگران وال استریتی به طرز چشمگیریدیدگاهی صعودی روی قیمت طلا داشتند.

نظر سنجی ابن هفته کینکو به دلیل تعطیلی روز استقلال امریکا یک روز زودتر منتشر شده است

از 17 کارشناس وال استریت که در نظرسنجی این هفته شرکت کردند ، 12 نفر یا 70 درصد قیمت هفته آینده فلز زرد را افزایشی می دیدند. سه نفر یا 18 درصد روند بازار هفته را کاهش پیش بینی کردند و دو رأی دهنده باقی مانده، معادل 12درصد بازار را با روندی ختثی می دیدند.

در نظرسنجی آنلاین در بین مین استریتی ها( سرمایه گذاران خرد) ، در مجموع 1940 رای داده شد. از این تعداد ، 1287 پاسخ دهنده یا 66 درصد ، اعتقاد به بازاری افزایشی در هفته آینده داشتند... 373 نفر دیگر ، یا 19 درصد گفتند بازار کاهشی است ، در حالیکه 280 رای دهنده یا 14درصد بازاری خنثی را پیش بینی کردند.

اختصاصی/ عوامل صعودی طلا زنده و فعال هستند

این فلز گرانبها نه تنها شاهد تحرک و جریان های تکنیکال قدرتمندی است ، بلکه تحلیلگران خاطرنشان می کنند که بازار یک پشتیبان قابل توجه دیگر را نیز دارد و آن مورد این است که به سرمایه گذاران در رقم های پایین به سرعت وارد شده و خرید می کنند.

حتی دستاورد رکوردی بازار کار ایالات متحده یعنی ایجاد 4.8 میلیون شغل در ژوئن نیز به آن اندازه قدرت لازم را نداشت تا قیمت طلا را برای مدت طولانی پایین نگهدارد ، زیرا به نظر می رسد بازار قصد دارد هفته کوتاه مبادلاتی را با سودی متوسط خاتمه دهد.

مارك ليبوويت ، ناشر VR Metals / Resource Letter كه رای به کاهش قیمت ها داده بود ، گفت كه هرگونه حركت نزولی را فرصتی برای خرید می داند. این یک احساس مشترک است که در بررسی این هفته منعکس شده است.

کوین گریدی، رئیس شرکت Phoenix Futures and Options LLC گفت: "واضح است که کف قیمتی در بازار شکل گرفته و وجود دارد و سرمایه گذاران در حال خرید در فرورفتگی ( افت ) های قیمتی هستند." ..."من نمی خواهم در بازار کوتاه مدت - کاهشی باشم ."

دارین نیوسام ، رئیس دارین موسسه تجزیه و تحلیل نیوسام ، گفت که نشانگرهای حرکت نشان می دهد که فلز گرانبها در حال حاضر در شرایط خرید بیش از حد ( اشباع) قرار دارد ، با این حال وی افزود که سرمایه گذاران باید از تصویر فنی طلا در محیط فعلی چشم پوشی کنند.

وی گفت: "در حال حاضر با توجه به هر آنچه اتفاق می افتد ، مردم فقط می خواهند طلا بخرند.".. "اگر افت قیمت روی دهد ، می دانید که قرار است تعداد زیادی از مردم خریدار به بازار وارد شوند. در حال حاضر برای طلا روند قطعاً دوست شما است. "

اگرچه اکنون طلا توجه زیادی را به خود جلب می کند ، اما برخی از تحلیلگران به سرمایه گذاران هشدار می دهند که نباید بازار را در سطح فعلی تعقیب نکنند.

افشین نبوی ، رئیس بخش تجارت MKSسوئیس گفت که بازار طلا در سطح فعلی کمی حباب دارد ، نامفهموم و بی ثبات به نظر می رسد....وی گفت که وی با احتیاط روی طلا برای هفته آینده دیدگاهی صعودی دارد.

وی گفت: "بازار نیمه دوم سال را با پای راست(روندی مطمعن) شروع کرده است اما ممکن است اقدام قیمتی کمی کاهش را تجربه کند ." "با این حال ، من هنوز فکر می کنم راه تجارت این بازار قرار گرفتن در بخش بلند مدت است.. هنوزآشفتگی های بسیاری در سراسر جهان وجود دارد که نخواهیم در سمت کاهشی قرار بگیریم. "

شون لاسن، مدیر ارشد در در Walsh Trading ، گفت که او در کوتاه مدت دیدگاهی صعودی در مورد طلا دارد .. با این حال ، وی افزود که او در سطح فعلی بازار را برای حضور و معامله تعقیب نخواهد کرد.

وی گفت: "چشم انداز طلا نمی تواند بهتر از این باشد." "بسیاری از شما می توانید در کوتاه مدت اقدام به سودگیری کنید، اما روند کلی آن دست نخورده باقی خواهد ماند و افزایشی است."

چارلی نودوس ، استراتژیست ارشد بازار در LaSalle Futures Group ، گفت تا زمانی که قیمت ها آزمایش میانگین 20 روزه - در حدود 1750 دلار در هر اونس را شروع نکنند ، در مورد روند صعودی طلا نگرانی نخواهد شد .

اختصاصی/ عوامل صعودی طلا زنده و فعال هستند

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه