// کد مطلب: ۷۴۸۱۵

اختصاصی/ روند کم نوسان طلا به دلیل خنثی شدن تاثیر عوامل محرک توسط یکدیگر

اختصاصی/ روند کم نوسان طلا به دلیل خنثی شدن تاثیر عوامل محرک توسط یکدیگر
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: تا به اینجای مبادلات روز جمعه - 3 جولای(ژوئیه) قیمت های طلا روندی تخت دارد و در بازه ایی 4 دلاری نوسان می کند چراکه نگرانی ها در مورد افزایش تعداد مبتلایان جهانی به ویروس کرونا و تشدید تنش تجاری بین پکن و واشنگتن داده های شغلی قوی ایالات متحده را تحت الشعاع قرار داده است .

به گزارش رویترز، قیمت طلای نقدی بت تغییری محدود در سطح 1775.12 دلار در هر اونس بود ..بازار امریکا روز جمعه برای به پیشواز رفتن روز استقلا این کشور ( 4 جولای) تعطیل است .....طلای آیت بازار امریکا نیز با 0.1 درصد افت به 1787.80 دلار در هر اونس رسید .

جفری هالی، تحلیلگر ارشد در اوآندا بانک گفت :" به نظر می رشد شک و تردید های آزار دهنده در مورد افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در برخی ایالت های ،آفتاب خیز امریکا و تاثیر منفی انها بر روند حرکت اقتصادی در ذهن سرمایه گذاران وجود دارد ."

"ملاحظات ژئوپلتیکی نیز مورد توجه است.....در حالیکه تعطیلات و آخر هفته را در پیش رو داریم برخی خرید های مستقیم مکان امن سرمایه مشهود است ."

فلوریدا روز پنجشنبه از 10 هزار مورد جدید ابتلا به ویروس خبر دارد در حالیکه 10.67 میلیون نفر از مردم سراتاسر جهان به ویروس مبتلا شده انند.

همچنین بازارها به روابط تجاری امریکا و چین نیز توجه دارند.

بیش از 75 عضو کنگره امریکا در نامه ایی ارسال شده به رییس جمهوری این کشور،دونالد ترامپ واکنشی رسمی به آنچه آنها رفتارهای ظالمانه با اقلیت ایغورهای مسلمان و سایر گروه ها در چین می نامند را خواستار شده اند .

طلا معمولا در زمان عدم قطعیت های ژئوپلتیکی و اقتصادی به عنوان ابنار حفظ ارزش سرمایه استفاده می شد .

نشانگر احساسات بازار، یعنی خجم ذخایر طلای صندوق اس پی دیآر گلد تراست ، بزرگترین صندوق سرمایه گذاری با پشتوانه طلای جهان روز پنجشنبه رشدی 0.8 درصدی داشت و به 1191.47 تن رسید .

عامل محدود کننده در برابر رشد طلا ، داده های قوی اشتغال در ایالات متحده بود که باعث بهبود گسترده احساسات در بازارهای مالی شده است .

اقتصاد ایالات متحده در ماه ؤوئن در زمنیه ایجاد اشتغال رقمی رکوردی ثبت کرده ، اما همچنان 31.5 میلیون نفر از شهروندان امریکا تا به اواسط ماه متقتضی دریافت چک های بیکاری بوده اند .

پالادیوم در سطح 1901.44 دلار در هر اونس روندی کم نوسان داشت در حالیکه پلاتین با 0.5 درصد جهش به 806.63 دلار در هر اونس رسیده بود و در مسیر ثبت اولین هفته صعودی در 6 هفته است ...نقره نیز با 0.6 درصد رشد در رقم 17.90 دلار در هر اونس قرار گرفت و در مسیر ثبت چهارمین هفته متوالی از رشد قیمت است .

اختصاصی/ روند کم نوسان طلا به دلیل خنثی شدن تاثیر عوامل محرک توسط یکدیگر

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه