// کد مطلب: ۷۴۸۱۶

اختصاصی/ مس و هلیوم دو کالای حاکم در دهه ۲۰۲۰ خواهند بود

اختصاصی/ مس و هلیوم دو کالای حاکم در دهه 2020 خواهند بود
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:جیانی کوواچویچ ، مدیرعامل کوپر بانک- CopperBank گفت: انقلاب فناوری های پیشرفته و شکل اقتصاد جدید در حال ایجاد برنامه های بی حد و حصر جدید برای دو کالایی هستند که در دهه 2020 حاکم بازار خواهند شد: مس و هلیوم.

به گزارش از کیتکو، کوواچویچ از تجارت در این کالاها را به عنوان فعالیتی ایده آل برای سرمایه گذاران متضاد ( سرمایه گذارانی که بر خلاف علاقه معمول فعالیت می کنند)نام برد.

"مصاحبه امروز برای سرمایه گذاران متضاد خوشحال کننده است.. من معتقدم بسیاری از این معیارهای قبلی آزمایش شده در حال تجزیه و فرو پاشی هستند. "

یکی از این معیارها ، نسبت ارزش( رشیو ) نفت به طلا است.

وی گفت: "به طور سنتی ، اگر به 30 یا 40 سال گذشته نگاه کنید ، 16 یا 20 بشکه نفت نیاز است تا یک اونس طلا خریداری کنید. امروز ، همانطور که ما صحبت می کنیم ، برای خرید هر اونس طلا شما خدودا نیاز به 42 ، 43 بشکه دارید. "

كوواویچویك در طولانی مدت همچنان روی طلا دیدگاهی صعودی دارد و گفت كه " رسیدن طلا به 2000 هزار دلار دیگر سوال نیست( حتمی است) بلکه سوال حال حاضر،زمان رسیدن به آن است .

كوواچویچ خاطرنشان كرد: در مس ، سرمایه گذاران می توانند بر روی كمبود کالا حساب کنند .

وی گفت: "کمبود یک کالا تا زمانی که به مساله ایی مهم تبدیل نشود مهم نیست ، و پس از آن اهمیت زیادی پیدا می کند. وقتی این اتحاد غیر مقدس شکسته شود و این واقعیت شکل گیرد که شما واقعاً دچار کمبود هستید ، مشاغلی که با توجه به تزریق میلیون ها دلار تزریق نقدینگی و محرک ها طی سال های آتی عملکرد و رشد فعالیت خواهند داشت ( صنایع فناوری پایه) - ناگزیر ، باید شاهد افزایش قیمت مس به دلیل کمبود عرضه باشید و این جایی است که فرد سرمایه گذار باید به این این امر آگاه باشد. "

علاوه بر این،هلیوم نیز کالایی است که در خارج از رادارهای سرمایه گذاران باقی مانده است اما به دلیل استفاده از آن توسط شرکت های فناوری ، قرار است در خبرهای اصلی جریان های مالی قرار گیرد.

"من عاشق هلیوم هستم ،زیرا توسط فناوری های بزرگ استفاده می شود... این یک( سرمایه گذاری ) مخفی شده است که افراد بسیار کمی آن درک می کنند. این مزارع سرور های ( کامپیوتری ) که به اندازه ساختمانهای عظیم هستند ، پر از این سرورها و رایانه هایی هستند که بسیار گرم می شوند، آنها از هلیوم به عنوان یک خنک کننده فوق العاده استفاده می کنند ، بنابراین تقاضای هلیوم شش ، هفت ، هشت درصد در سال رشد کرده است و این روند افزایش تقاضا وجود دارد. در حالیکه هیچ کس که در جستجو برای کاوش هلیوم نیست.( افزایش تقاضا در شرایط نبود عرضه متناسب ) .

اختصاصی/ مس و هلیوم دو کالای حاکم در دهه 2020 خواهند بود

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه