// کد مطلب: ۷۴۸۲۶

اختصاصی/ قیمت طلا در پایان مبادلات هفتگی تغییر چندانی نداشت

اختصاصی/ قیمت طلا در پایان مبادلات هفتگی تغییر چندانی نداشت
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: قیمت طلا در پایان مبادلات روز جمعه تغییری محدود داشت ، چراکه افزایش شدید در تعداد مبتلایان به ویروس کرونا باعث خنثی شدن احساسات مثبت ایجاد شده توسط آمارهای اقتصادی قوی از اقتصاد امریکا و چین شد.



به گزارش از رویترز، قیمت طلای نقدی در مبادلات روز جمعه تغییر چندانی نداشت و در پایان مبادلات در سطح 1775 دلاری قرار گرفت ...اغلب بازارهای امریکا در روز جمعه تعطیل بودند که دلیل آن تعطیلی روز استقلال این کشور در 4 جولای بود ...طلای بازار اتی امریکا نیز با 0.2 درصد افت در محدوده 1787.30 دلار در هر اونس قرار گرفت .

ژیائو فو، تحلیلگر در بانک بین المللی چین گفت :" سیاست های آسان پولی از جانب بانک های مرکزی و عدم قطعیت های ایجاد شده به دلیل موج دوم پاندمی کرونا باعث پایداری قیمت های طلا شده است ."...وی اضافه کرد علی رغم داده های شغلی مثبت ، آمارهای بیشتری نیاز است تا به این نتیجه برسیم روند کلی اقتصاد جای پای محکمی پیدا کرده است .

این تحلیلگر گفت :" طلا به احتمال زیاد در بازه محدود قیمتی مبادله خواهد شد ،اما به خوبی در بالای 1750 دلار در هر اونس حمایت می شود ."

شیوع جهانی ویروس کرونا در حال تشدید شدن است و تا به حال بیش از 10.94 میلیون نفر را مبتلا کرده ،در حالیکه ایالات متحده رکورد روزانه جدیدی از تعداد مبتلایان را ثبت کرده است .

جفری هایل، تحلیلگر ارشد در اواندا بانک گفت :" ملاحظات ژئوپلتیکی نیز قابل توجه هستند.".."با توجه به تعطیلی امریکا و پایان هفته سطحی از خرید مکان های امن سرمایه محو شد ."

در سمت تشدید تنش های ژئوپلتیکی بیش از 75 نفر از نمایندگان کنگره امریکا در نامه ایی ارسال شده به ترامپ ، رییس جمهور این کشور خواستار واکنشی رسمی از جانب دولت نسبت به اقدامات چین بر علیه اقلیت های ساکن در این کشور از جمله مسلمانان و دیگر گروه ها( هنگ کنگ) شدند.

نشانگر احساسات بازار ، یعنی حجم طلای صندوق اس پی دی آر گلد تراست ، بزرگترین صندوق سرمایه گذاری با پشتوانه طلای جهان روز پتجشنبه 0.8 درصد رشد داشت و به 1191.47 تن رسید

اختصاصی/ قیمت طلا در پایان مبادلات هفتگی تغییر چندانی نداشت

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه