// کد مطلب: ۷۴۸۴۴

اختصاصی/ ۵ عامل موثر در روند بازارجهانی برای نیمه دوم سال

اختصاصی/ 5 عامل موثر در روند بازارجهانی برای نیمه دوم سال
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: 1- نیمه دوم سال :بعد از اتمام نیمه اول سال 2020 در سطوح بالا، افزایشی ها تحت تاثیر وعده اخبارهای مربوط به واکسن کرونا و داده های شغلی امریکا که حاکی از ایجاد 4.8 میلیون درماه ژوئن ، پس از 2.7 میلیون در ماه می دارد ،در  شش ماه باقیمانده کنترل بازار را  در دست خواهند داشت.

به گزارش رویترز، داده های اروپایی و چینی همچنین حاکی از بهبودی در دست اقدام روند اقتصادی دارد و سرمایه گذاران امیدوارند که داده های اقتصادی سه ماهه سوم این امر را تقویت کند. نتایج ماه های آینده ممکن است خارج شدن سطح درآمدی از کف را تایید کنند.

در این مسیر موانع مختلفی وجود دارد ... ماه های منتهی به انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر ایالات متحده بسیار پر نوسان خواهد بود ، به ویژه اگر جو بایدن ، نامزد دموکرات ، فاصله صدر نشینی خود در نظرسنجی را افزایش دهد. اتحادیه اروپا باید در مورد پیشنهاد بودجه بازیابی و محرک 750 میلیارد دلاری توافق کند. و این مورد که آیا کنگره ایالات متحده طرح مکمل بر مزایای بیکاری را فراتر از 31 ژوئیه تمدید خواهد کرد یا نه ؟

همچنین با بالا رفتن سطح بدهی ، سرمایه گذاران نگران این هستند که مسئولان اعتماد به نفس خود را از دست بدهند. هنوز هیچ نشانه ای از این امر وجود ندارد ، اما سابقه کار آنها در مورد تشدید سیاست های ( پولی و مالی)پس از سال 2008 باعث عصبی شدن سرمایه گذاران می شود .... هر علامتی که نشان دهد سیاست گذاران به زودی ترمز محرک ها را خواهند کشید ، مشکل شار خواهد بود..

طلانیوز: 1- نیمه دوم سال :بعد از اتمام نیمه اول سال 2020 در سطوح بالا، افزایشی ها تحت تاثیر وعده اخبارهای مربوط به واکسن کرونا و داده های شغلی امریکا که حاکی از ایجاد 4.8 میلیون درماه ژوئن ، پس از 2.7 میلیون در ماه می دارد ،در شش ماه باقیمانده کنترل بازار را در دست خواهند داشت.

2-موج دوم چین

موجی از پولهای خارجی با آغاز نیمه دوم سال 2020 وارد بازارهای سرزمین اصلی چین شد. گردش مالی در بورس شانگهای و شنژن برای اولین بار در چهار ماه و در روز پنجشنبه و جمعه به بیش از 1 تریلیون یوان (142 میلیارد دلار) رسید... شاخص های بورس در اوج چندماهه قرار دارند و وام های حاشیه ای دریافت شده توسط سرمایه گذاران افزایش یافته است که این ، نشانگر این است که این موج خرید پایدار خواهد بود .

تحلیلگران طرفدار فروش انتظار داشتند که این رالی در شاخص بازارهای سهام هفته ها ادامه داشته باشد ،آنهم بر اساس این امیدواری که پکن با توجه به ترکیبی از هزینه های انجام شده در زیرساخت های دولتی ، وام دهی و تقاضای داخلی ، سریعتر از سایر اقتصادها بهبود یابد. صندوق بین المللی پول نیز انتظار دارد که چین تنها اقتصاد بزرگ جهان باشد که امسال رشد می کند.

سهام شانگهای SSEC اکنون می تواند به راحتی وارد قلمرو 20 درصد رشد در بازار افزایشی شود. خریداران مراقب باشید؟ برخی از بلو چیپس های( سهامی از 50 شرکت )بین 30-35 برابر درآمد پیش رو خود معامله می شوند ،که شاید هم مرز با اغراقی غیرمنطقی باشد.نشانگر ها، نقاط عطف و نشانگرها سیگنال های صعودی برای سهام چین را مخبره می کنند - بخش خدمات چین با بیشترین سرعت در طی یک دهه در ماه ژوئن رشد می کند -

اختصاصی/ 5 عامل موثر در روند بازارجهانی برای نیمه دوم سال

3 - تاج گذاری شاه جدید

عنوان"- بازار ارزان برتر-" "Chipmaker ایالات متحده" به زودی ممکن است شرایط را تغییر دهد ، زیرا یک رالی شدید در سهام فناوری باعث می شود تا سرمایه بازار Nvidia (NVDA.O) در فاصله نزدیک و دستیافتنی نسبت به Intel (INTC.O) برسد که برای 5 دهه سردمدار این بازار بوده است .

چیپ مارکت ایالات متحده از زمان افت S&P 500 .SPX به رقم های پایین رکوردی در 23 مارس ، بهتر عمل کرده اند ، اما اینتل نسبت به Nvidia از این ریباند و بازگشت لذت کمتری می برد... سهام اینتل در سال 2020 حدود 1 درصد از دست داده است ، انویدیا 64 درصد افزایش یافته است. سرمایه گذاران شرط می بندند که دور کاری باعث تقویتی پایگاه داده های انویدیا خواهد شد.

در عین حال،اینتل به دلیل همه گیری و هزینه های بالاتر مربوط به توسعه پردازنده های 10 نانومتری آینده "دریاچه ببر" با مشکلاتی روبرو شده است.

Pasted_image3

4 - در صندلی داغ

برای آلمانی که تازه ریاست 6 ماهه اتحادیه اروپا را به عهده گرفته وقتی برای هدر دادن وجود ندارد .. اروپا که با ژرف ترین رکود خود از زمان جنگ جهانی دوم- WW2 روبرو است ، باید با بودجه چند ساله بالغ بر بیش از 1 تریلیون یورو (1.1 تریلیون دلار) توافق کند که این یک بودجه بازیابی برای اقتصادهایی است که به سختی توسط COVID-19 ضربه خورده اند و همچنین روابط آینده این حوزه با انگلیس پس از Brexit را روشن کند.

دیدار وزرای دارایی منطقه یورو هفته آینده می تواند پیش از نشست اجلاس 17-18 ژوئیه برای تأمین توافق در مورد بودجه بازیابی بسیار مهم باشد.

آلمان می خواهد از زمان خود به عنوان ریاست اتحادیه اروپا استفاده کند تا اروپا مجدداً قدرتمند شود؛که قطعاً بودجه بازیابی به این امر کمک خواهد کرد. بازارها امیدوارند که همبستگی غالب شود - یورو از ماه مارس بیش از 5 درصد رشد داشته ، اما در صورت ورود به مناقشه ، خوشبینی می تواند محو شود. در واقع ، شش ماه آینده در منطقه گرم و بر تنش اتحادیه اروپا برای برلین دوره ایی آسان نخواهد بود.

5 - عزیز کرده ایی نداریم ؟

اوکراین در حال جستجوی رئیس جدید بانک مرکزی است زیرا استعفای شوک آور یاکف اسمولی باعث شد تا یکی از معدود بازارهای نوظهور که عمکلرد مناسبی در دوره کرونا داشته حالتی ناخوشایند به خود بگیرد .

افزایش ذخایر ارزی ، برنامه صندوق بین المللی پول و رئیس جمهور اصلاح طلب در قالب ولدیمیر زلنسکی ، اوکراین را به محبوب ترین بازار نوظهور برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است.

اما خروج اسمولی در روز چهارشنبه ، که در آن او از "فشار سیاسی منظم" شکایت کرد ، منجر به قطع فروش 1.75 میلیارد ضایعات فروش و تهدیدی برای برعکس شدن روند حسن نیت ایجاد شده شد.

اینکه چه کسی جایگزین وی می شود ، میزان ضمانت های مربوط به استقلال بانک مرکزی و برنامه اصلاحات گسترده تر ، تعیین خواهد کرد که آیا اوکراین می تواند جایگاه خود را به عنوان بازار نوظهور عزیز کرده حفظ کند یا خیر ..

اختصاصی/ 5 عامل موثر در روند بازارجهانی برای نیمه دوم سال

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه