// کد مطلب: ۷۴۸۵۰

اختصاصی/ در گیری دو بازار طلا در میان عوامل تاثیر گذار

اختصاصی/ در گیری دو بازار طلا در میان عوامل تاثیر گذار
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:قیمت طلا در طی مبادلات اولیه صبح دوشنبه بازار آسیا ،تا سطح 1772.67 دلار پایین آمد و در حال حاضر در حدود 1776.22 دلار است. طلا انتهای هفته نزدیک به 1776 دلار در هر اونس بسته شد. با این وجود ، این فلز گرانبها همچنان نزدیک بهترین قیمت چند ساله، 1789.28 دلار قرار دارد و به باور اف ایکس استریت خریداران باید شروع ضعیف طلا در پایین سطح 1775 دلاری را نادیده بگیرند.

درگیری افزایش ها و کاهشی ها در میان بحران ویروس و تنش های ژئوپلیتیکی ادامه دارد.

به هرحال افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا و یا سیاست های حمایتی اجرا شده توسط کشورها برای حفظ روند اقتصاد های جهانی در زماینکه پاندمی به شکلی سخت باعث ویران شدن اقتصادها شده است باعث افزایش تقاضا برای مکان های امن سرمایه می شود . همچنین برای افزوده شدن به ریسک های موجود در بازار می تواند از تنش ژئوپلیتیکی بین ایالات متحده و چین و همچنین درگیری پکن با هند و وضعیت برخی از اقتصادهای توسعه یافته نام برد .

طبق گزارش های رویترز ، تنها در چهار روز اول ژوئیه ، 15 ایالت گزارش داده اند که موارد جدید COVID-19 را گزارش کرده اند، که این یعنی نزدیک به 3 میلیون آمریکایی را آلوده شده اند و تا به حال 130 هزار نفر از شهروندان این کشور جان خود را از دست داده اند ،در حالی که تعداد مبتلایان در استرالیا ، چین و اروپا به نسبت بسیار زیاد بوده است. علاوه بر این ، خبرها در مورد واکسن ویروس نیز مشخص تر و وضاح تر شده اما نتوانسته سطح زیادی از ترس ها را کاهش دهد.

رئیس جمهور ایالات متحده ، دونالد ترامپ هنوز منتظر امضای تحریم های دیپلمات های از پکن است که در تصویب قانون امنیتی هنگ کنگ نقش داشتند.. با این حال ، مقام کاخ سفید تأیید کرد که برخی اقدامات تنبیهی دیگر نیز در حال انجام است. همچنین لازم به ذکر است که ایالات متحده اخیراً دو ناو هواپیما بر را برای انجام تمرینات به دریای چین اعزام کرده در زمانیکه پکن نیز در حال انجام مانوری نظامی در این منطقه است... در جاهای دیگر ، تنش بین هند و چین همچنان در حال رشد است و ایران همچنان سیگنالهای اولیه ایجاد نگرانی را مخابره می کند.

اما از سوی دیگر ، داده های شغلی بهتر از حد انتظار از ایالات متحده ، همراه با آمار فعالیت های اقتولیدی مناسب از چین ، با وجود مشکلات موجود از جانب ویروس ، از معامله گران و بازار سهام جهانی حمایت می کنند. در نتیجه،S&P 500 Futures در زمان نوشتن این خبر با 0.4 درصد رشد به 3127 واحد رسیده بود .

در ادامه ، بازرگانان آمریکایی پس از یک هفته طولانی که شامل تعطیلات روز استقلال جمعه نیز می شد ، به میز مبادلات باز گشته اند که این باعث افزایش سطح مبادلات می شود...

تجزیه و تحلیل فنی

در حال حاضر سطح مقاومتی که برای ادامه روند صعودی لازم است شکسته شود،حدود 1776.50 دلار در هر اونس است . گذر از این سطح باعث صعود فوری طلا به بالاترین رقم هفته گذشته ، یعنی بهترین قیمت طلا از اواخر اکتبر 2012 - 1789.28 دلار خواهد رشد .اما در حال حاضر افت به سطح 1760.60 دلاری ، باعث جلب توجه کوتاه مدت فروشندگان در بازار خواهد شد .

اختصاصی/ در گیری دو بازار طلا در میان عوامل تاثیر گذار

اختصاصی/ در گیری دو بازار طلا در میان عوامل تاثیر گذار

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه