// کد مطلب: ۷۴۸۵۷

اختصاصی/ طلا نزدیک بهترین قیمت ۸ ساله قرار دارد

اختصاصی/ طلا نزدیک بهترین قیمت 8 ساله قرار دارد
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: قیمت جهانی طلا در مبادلات ابتدایی بازار روز سه شنبه – 7 جولای کمی رشد داشت و نزدیک به بهترین قیمت 8 ساله قرار گرفت،چراکه نگرانی ها در مورد افزایش تعداد مبتلایان به پاندمی کرونا در سراسر جهان باعث افزایش تقاضا برای مکان های امن سرمایه شده بود .

به گزارش از رویترز، قیمت طلا در بازار نقدی آسیا با 0.1 درصد رشد به 1784.99 دلار در هر اونس رسید و تنها 3.97 دلار با بهترین قیمت نزدیک به 8 ساله خود ،ثبت شده در هفته گذشته ، یعنی 1788.96 دلار در هر اونس فاصله داشت ...قیمت طلای بازار آتی امریکا نیز بدون تغییر چندانی در رقم 1794.20 دلار نوسان می کرد .

روز دوشنبه کشور هند جای روسیه را برای داشتن مقام دوم در تعداد مبتلایان به ویروس کرونا گرفت ، در حالیکه تعداد مرگ و میر های ناشی از پاندمی در ایالات متحده از مرز 130 هزار نفر گذشت .

بر اساس گزارش ها بیش از 11.56 میلیون نفر از مردم در سرتاسر جهان به ویروس کرونا آبوده شده اند و تعداد جان باختگان در سرتاسر جهان به 534.829 نفر رسیده است .

بر اساس آمار هزینه کرد بخش خانوار های ژاپنی سریعترین میزان افت را در ماه می داشته ،چراکه مصرف کنندگان برای جلوگیری از شیوع بیشتر پاندمی در خانه های خود مانده اند و سومین اقتصاد بزرگ جهان را در مسیر افت بیشتر قرار داده است .

طلا معمولا به عنوان مکان امن سرمایه در زمان عدم قطعیت های سیاسی و مالی استفاده می شد .

بر اساس اعلام کمیته مبادلات آتی امریکا در روز دوشنبه ،سرمایه گذاران و دلالان در هفته منتهی به 30 ژوئن به موقعیت گیری های افزایشی خود در بازار آتی (کومکس) طلا و نقره افزوده اند .

شاخص ارزش دلار در نزدیک کمترین سطح دو هفته ایی خود قرار داشت و باعث شد طلا برای دارندگان دیگر ارزهای بین الملی ارزانتر شود .

علی رغم رشد قیمت طلا ، بازارهای سهام آسیایی در مسیر رشد قرار داشتند آنهم به این دلیل تاثیر انتظار سرمایه گذاران برای ترمیم اقتصادی مناسب در چین و رشد در داده های بخش صنعت ایالات متحده .

بخش خدمات صنعتی امریکا در ماه ژوئن ترمیم شدید داشته و تقریبا به سطح قبل از پاندمی بازگشته است ،اما افزایش سطح شیوع دوباره در این کشور تعطیلی برخی رستوارن ها و بارها باعث تهدید شدن این روند ترمیم شده است .

پالادیوم با 1.1 درصد افت به 1919.08 دلار در هر اونس رسید، پلاتین با 1.1 درصد صعود به 821.76 دلار در هر اونس رسید و نقره نیز با رشدی 0.5 درصدی به 18.30 دلار در هر اونس مبادله می شد .( در مبادلات ابتدای )

همچنین بر اساس مطلبی منتشر شده در کیتکو با بررسی فنی نمودار طلا به نظر می رسد که هدف بعدی صعود قیمت طلای فیوچرز ،بعد از فتح سطح 1800 دلاری ، رقم 1807 دلار باشد... در صورت افت شدید از این سطح ، 1754 دلار یک حمایت بسیار قدرتمند را از طلا انجام خواهد داد.

طلا در صورت رشد قیمت ابتدا باید از سطح 1800 دلار بگذرد و سپس به 1807 دلار برسد... اگر قیمت طلا با کاهش رو به رو شود ابتدا در محدوده 1779 دلار سپس در 1766 دلار حمایت خواهد شد.

اختصاصی/ طلا نزدیک بهترین قیمت 8 ساله قرار دارد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه