// کد مطلب: ۷۴۸۶۴

اختصاصی/ تی دی: طلا در کوارتر سوم عملکردی مستحکم خواهد داشت

اختصاصی/ تی دی: طلا در کوارتر سوم عملکردی مستحکم خواهد داشت
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:به گفته تحلیلگران تی دی سکیوریتیز-  TD Securities ، طلا احتمالاً بعد از به پایان رساندن کوارتر دوم سال در وضعیتی مناسب و رشدی 14 درصدی ، یک سه ماهه مستحکم دیگر را در پیش رو خواهد داشت.

به گزارش از کیتکو، پس از برخی معاملات متلاطم اونس طلا در نزدیکی سطح 1800 دلار ، فلز زرد به محدوده معاملاتی باریک خود دقیقا زیر آن سطح مقاومت بازگشته است... در زمان نوشتن این مطلب ، طلای معاملات آتی تحویلی در آگوست بازار كومكس به قیمت 1795.2 دلار معامله می شد ، و برای روز رشد قیمتی 0.29 درصدی داشت.

"استراتژیست های کالایی در TS Securities هفته گذشته نوشتند:" فلز زرد اکنون به بالای 1770 دلار در هر اونس بازگشت و احتمالاً عملکرد خوبی در کوارتر سوم سال خواهد داشت. "

استراتژیست ها خاطرنشان كردند كه هرگونه روند فروش طلا بر اثر داده های كلان مثبت به احتمال زیاد موقتی خواهد بود، زیرا قیمت های بالاتر فلز گرانبها و اقتصادی در وضعیت محکمتر می توانند در كنار یكدیگر نیز زندگی كنند.( همزمان اتفاق بیوفتد)

وی گفت: "طلای بازار نقدی بلافاصله بعد از امارهای اشتغال و دستمزد های بهتر از حد انتظار امریکا در ماه ژوئن، یعنی ایجاد 4.8 میلیون شغل به پایین 1770 دلار در هر اونس سقوط کرد... واکنش بسیار مثبت بازار سهام به داده های مشاغل احتمالاً و حداقل در ابتدای روند ،سرمایه بیشتری را به سمت دارایی های با ریسک بالا نسبت به طلا سوق می دهد... عنصری از اضطراب از دست رفته وجود دارد که باعث افزایش اشتها برای خطر می شود...... "با این حال دلار در شرایط ضعف است ، و همچنان که انتظارات تورمی رو به افزایش است، نرخ واقعی بهره کاهش می یابد."

برخی از عوارض جانبی COVID-19 وجود دارد که همچنان در درازمدت ادامه خواهند داشت و قیمت طلا را برای بقیه سال 2020 و سال 2021 افزایش می دهد.

"با وجود داده های شغلی قوی ،سطح دستمزدها پایین تر هستند ، مشارکت نیروی کار در پایین ترین سطح قرار دارد و اقتصاد برای مدتی زیر پتانسیل عملکرد واقعی خود قرار خواهد داشت و نیاز به محرک گسترده مالی با افزایش بدهی و سیاست پولی مبنی بر نرخ های پایین بهره برای آینده قابل پیش بینی وجود خواهند داشت..... به همین ترتیب ، ما از دیدگاه مثبت خود نسبت به آینده طلا خوشحال هستیم و پیش بینی می کنیم که فلز زرد در اواخر سال 2021 به حدود 2000 دلار در هر اونس برسد.. "

اختصاصی/ تی دی: طلا در کوارتر سوم عملکردی مستحکم خواهد داشت

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه