// کد مطلب: ۷۴۸۷۹

اختصاصی/رالی هایی که بر اساس عوامل فاندامنتال نیست به گریه ختم می شود

اختصاصی/رالی هایی که بر اساس عوامل فاندامنتال نیست به گریه ختم می شود
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:ریک رئول ، مدیر عامل شرکت اسپروت آمریكا گفت: بازارهای سهام اصول اساسی( فاندامنتال ) ضعیف را نادیده می گیرند ، اما بر حسب تجربه رالی هایی كه مبتنی بر روند رشد اقتصادی کلان نباشد ، ناپایدار خواهند بود.

"به گزارش از کیتکو نیوز، بازارهای افزایشی که مبتنی بر رشد و ارزش نیست ، پایانی غم انگیز دارند و به اشک ختم می شوند. من به هیچ وجه اعلام نمی کنم ، 10 سال بعد ، قیمت سهام حتی بالاتر نرود که حتی امکان قرار گرفتن آنها بالاتر از رقم های فعلی نیز وجود داشته دارد...آنچه که مرا نگران کرده روند این بازار در سه سال آینده آینده است و شرایطی که بتواند رشد واقعی اقتصادی را ارتقا بخشد نمی بینم. "

سرمایه گذاران باید به یاد داشته باشند که آنچه بازارهای سهام را به سطوح بالاتر می برد رشد واقعی در اقتصاد نیست ،بلکه تزریق نقدینگی از جانب فدرال رزرو است.

"در این ایده که بازار رو به افزایش است ... اگر تأثیر خرید مستقیم دارایی توسط فدرال رزرو را که در تاریخ امریکا بی سابقه است را تخفیف دهید یا کاملا بردارید ، فکر می کنم این رالی شاخص ها در چارچوب مناسب آن قرار خواهد گرفت." ....... "این مورد به این معنی نیست که رالی نمی تواند ادامه یابد ، اما من فکر می کنم هر کسی که به شرایط فعلی نگاه کند و شجاعت خود را از عملکرد قیمت سهام و قیمت بدهی ها کسب می کند باید به ساختار بازار افزایشی نگاه کند."

روول گفت ، در عوض نگاه به روند کلی ، سرمایه گذاران باید، به دنبال خرید سهام سهام شرکت هایی با مدیریت قوی باشند و سهام را به عنوان بخشی از یک شرکت با چشم انداز خوب مشاهده کنند.

در مورد وضعیت اقتصادی فعلی ، اخیراً جیمز بولارد ، رئیس بانک مرکزی فدرال رزرو سن لوییس گفته است "ما ممکن است شاهد موجی از ورشکستگی های قابل ملاحظه ای باشیم و احتمالا این اتفاق به یک بحران مالی دامن بزند."

رول گفت كه تأثیر فوری ورشكستگی ایجاد موج جدیدی از پیش فرض های اعتباری است.

"مکانهای بی شماری وجود دارد که ممکن است این اتفاق در آنها بیفتد: وام های هتل ، اوراق هواپیمایی ، اوراق قرضه شرکت نفت و گاز. تا جایی که شروع به دیدن پیش فرض اعتباری می کنیم و به اعتماد به نفس بازار خسارت وارد می شود .

اختصاصی/رالی هایی که بر اساس عوامل فاندامنتال نیست به گریه ختم می شود

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه