// کد مطلب: ۷۴۸۸۴

اختصاصی/ طلا بعد از فتح دیروز همچنان بالای۱۸۰۰ دلار قرار دارد

اختصاصی/ طلا بعد از فتح دیروز همچنان بالای1800 دلار قرار دارد
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: قیمت جهانی طلا بعد از آنکه در مبادلات روز گذشته توانست از سطح 1800 دلاری عبور کند ،امروز –پنجشنبه ، 9 ژوئیه همچنان بالای این سطح قیمتی در حال نوسان است ، چراکه نگرانی ها در مورد افزایش تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا تاثیر امیدواری ها برای گردش اقتصاد جهانی به سمت بهبود و ترمیم را از بین برده است .

به گزارش از رویترز، قیمت طلای نقدی با کمی تغییر در رقم 1808.44 دلار در هر اونس مبادله می شد.( 30 دقیقه پیش )...بعد از آنکه در مبادلات روز چهارشنبه با صعود به 1817.71 دلار در هر اونس بهترین قیمت خود از سپتامبر 2011 را ثبت کرد ...طلای مبادلات آیت امریکا نیز در سطح 1819.80 دلاری روندی تخت داشت

ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد در اوآندا بانک گفت :"به نظر می رسد در حال حاضر کمی فرسودگی ( کاهش قدرت).در روند قیمت طلا بعد از فتح سطح 1800 دلاری وجود دارد ،اما هیچ کسی هنوز مشتاق رها کردن این مبادلت نیست ."....." طلا هم در کوتاه مدت و بلند مدت بسیار افزایشی به نظر می رسد ...فلز زرد به اندازه کافی کاتالیزور برای رسیدن به مناطق رکوردی تا قبل از پایان سال دارد ."

تعداد مبتلایان جهانی به پاندمی کرونا روز چهارشنبه به بیش از 12 میلیون نفر رشید با توجه به اینکه بیش از نیم میلیون نفر نیز جان خود را بر اثر این بیماری همه گیر از دست داده اند."

برای زنده نگه داشتن نگرانی ها در مورد سقوط اقتصادها ناشی از پاندمی ، مقامات رسمی فدرال رزرو روز چهارشنبه اشاهر کردند که ممکن است روند بهبود بزرگترین اقتصاد جهان متوقف شود .

در این بین وزیر مالی بریتاینا وعده کرد که برای سرو سامان دادن و حمایت از بحران بیکاری ایجاد شده مبلغ 38 میلیون دلار اختصاص دهد .

محرک های اقتصادی قرار به تقویت طلای دارند که معمولا در زمان تورم و استهلاک ارزی به عنوان پرچین و محافظی استفاده می شود.

برای ایجاد سطح حمایتی بیشتر از طلا ، در مبادلات امروز شاخص ارزش دلار در نزدیک کمترین سطح چند هفته ایی قرار داشت .

منعکس کننده احساس سرمایه گذار یعنی حجم ذخایر طلای صندوق اس پی دی ۀر گلد تراست ، بزرگترین صندوق سرمایه گذاری با پشتوانه طلای جهان در پایان مبادلات روز چهارشنبه رشدی 0.3 درصدی داشت و به 1182.11 تن رسید .

بازارهای سهام آسیا در مبادلات امروز در روندی صعودی قرار داشتند ،چراکه سرمایه گذاران افزایش تنش بی چین و امریکا و کاهش سطح درامدی شرکت در نتیجه بازگشت دوباره قرنطینه را نادیده گرفتند و امیدوارند محرک های جهانی بتواند چشم انداز آینده را تقویت کند.

برای تقویت دیدگاه بهبود ، بر اساس اما شاخص سفارش ماشین الات تولیدی ژاپن در ماه می نسبت به ما قبل از آن رشدی 1.7 درصدی داشته که این مورد نسبت به پیش بینی انجام شده برای افتی 5.4 درصدی بهبود قابل توجهی را نشان می دهد.

در بین دیگر فلزات گرانبها، پالادیوم در بازار نقدی 0.5درصد رشد داشت و به 1926.33 دلار در هر اونس رسید در حالیکه پلاتین 0.3 درصد کاهش یافت و در رقم 840.95 دلار در هر اونس مبادله شد ..همچنین نقره نیز با 0.6درصد سقوط در رقم 18.66 دلار در هر اونس مبادله می شد.

..

اختصاصی/ طلا بعد از فتح دیروز همچنان بالای1800 دلار قرار دارد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه