// کد مطلب: ۷۴۸۸۵

اختصاصی/ هدف طلا قبل از عقب نشینی رسیدن به ۱۸۵۰ دلار است

اختصاصی/ هدف طلا قبل از عقب نشینی رسیدن به 1850 دلار است
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:به گفته یک تحلیلگر بازار ، حمایت مداوم و پایدار در بازار به دلیل نگرانی در مورد تورم و عدم قطعیت های ژئوپلیتیکی به افزایش قیمت طلا در کانال 1800 دلار در هر اونس کمک خواهد کرد.

در مصاحبه با کیتکو نیوز ، جاسپر لالر ، رئیس بخش تحقیقات لاندن کپیتال گروپ ، گفت که فکر می کند رشد قیمت طلا همچنان ادامه خواهد یافت قبل از شروع توجه و فکر کردن سرمایه گذاران به سودگیری در رقم های بالا تا 1850 دلار در هر اونس صعود خواهد کرد .

وی گفت: "هیچ کاتالیزوری بزرگ برای ایجاد روند فروش طلا وجود ندارد."... "شما هنوز هم به این دلایل فاندامنتال به فلز زرد عنوان پرچینی در برابر تورم و عدم اطمینان سیاسی احتیاج دارید."

البته وی افزود: قبل از اینکه سرمایه گذاران شروع به زیر سؤال بردن روند صعودی فعلی کنند ، بازار طلا باید شاهد یک روند فروش قابل توجه به زیر 1700 دلار در هر اونس خواهد بود.

وی گفت: "اعتماد من به طلا با تغییری چند ده دلاری از بین نخواهد رفت."... "من فکر می کنم برای خنثی شدن این ایده که ما یک پایگاه صعودی چند ساله داشتیم و حالا از آن خارج شده ایم نیاز به عقب نشین پایدار تر و مشخص تر خواهیم داشت

لالر گفت سوای نگه داشتن سطحی از فلزات گرانبها در يك سبد تنوع دارایی ، سرمايه گذاران همچنین بايد به داشتن سهام معدنی نیز توجه کنند ..اگرچه قیمت طلا بالاتر به سودآوری تولیدکننده می افزاید ، الر گفت كه عوامل مهم دیگری نیز وجود دارند كه باعث می شود كه بخش معدن یك سرمایه گذاری جذاب باشد.

وی گفت: "من پیش بینی می کنم که بسیاری از این شرکت های معدنی عمکلدر بهرتی نسبت به بخش فناوری داشته باشند." وی گفت: "برخی از این نام های بزرگ امسال نزدیک به 40 درصد رشد ارزش داشته اند ."

در مورد اینکه یک سرمایه گذار باید چه میزان طلا در سبد خود داشته باشد، لاولر رقم حداقلی در محیط فعلی را 10 درصد می داند. با این حال ، وی افزود که ترجیح شخصی وی کمی بیشتر از این رقم است.

وی گفت: "من در این محیط به 15 درصد اعتقاد دارم .... نه همیشه ، اما من فکر می کنم که طلا پتانسیل بیشتری برای پیشرفت دارد و با وجود این که ممکن است در اینجا و آنجا همانطور که گفتیم اصلاخ قیمت هایی داشته باشد ،اما رسیدن به 1850 دلار محتمل است ."

اگرچه طلای فضا برای بالاتر رفتن دارد اما این تحلیلگر گفت که عامل کاهشی ایی که وی همچنان آنرا تحت نظر دارد دلار امریکا است .... هرچند ارز سبز طی چند ماه گذشته بخشی از جریان خود را از دست داده اما همچنان انعطلاف پذیر باقی مانده است .

"من به شاخص دلار برای وجود نشانه ایی از مشخص شدن شکلی از کف سقوط توجه کرده ام ، اما نتوانستم به نتیجه ایی سریع برسم .... بنابراین در حال حاضر ، فکر می کنم در حالی که دلار ضعیف می شود ، طلا رشد خواهد کرد. "... "اما اگر ما یک تقویت ناگهانی در شاخص دلار را شاهد باشیم ، فکر می کنم به طور پیش فرض ، طلا عقب نشینی کند."

با این حال ، لاولر اضافه کرد که پیدا کردن حمایت مستحکمی توسط دلار در محیطی که فدرال رزرو همچنان به حفظ نرخ بهره در سطوح پایین ، انهم به شکل مصنوعی ادامه می دهد، مشکل است ."

اختصاصی/ هدف طلا قبل از عقب نشینی رسیدن به 1850 دلار است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه