// کد مطلب: ۷۴۸۸۷

اختصاصی/ ولس فارگو : ما هنوز هم سرمایه گذاری در سطوح فعلی طلا را دوست داریم

اختصاصی/ ولس فارگو : ما هنوز هم سرمایه گذاری در سطوح فعلی طلا را دوست داریم
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:طلا از سال گذشته در حال چرخش بوده است و انواع سطوح مقاومت از جمله 1300 دلار ، 1400 دلار ، 1500 دلار ، 1600 دلار ، 1700 دلار و اکنون 1800 دلار در هر اونس را شکسته است و برای کسانی که با تعجب فکر می کنند برای ورود به بازار دیر شده ، ولس فارگو پاسخی اطمینان بخش دارد: "ما هنوز طلا را در این سطوح نیز دوست داریم."

بانک امریکایی ولس فارگو اعلام کرد ،طلا در حال حاضر در بالاترین سطح 9 ساله و بالاتر از 1820 دلار در هر اونس معامله می شود( طلای فیوچرز). آخرین قیمت طلای تحویلی در آگوست بازار کومکس در زمان انتشار این گزارش 1827.40 دلار بود که برای روز افزایش 0.97 درصدی ثبت کرده بود..

آستین پیکل ، تحلیلگر ارشد در ولس فارگو نوشت :"در ماه می 2019 ، طلا سرانجام پس از 6 سال تلاش ، به طور قطعی سطح 1300 دلار را شکست و به بالای آن صعود کرد .... در یکسال بعد از ان تا به حال ، طلا عمکلرد نسبتاً سریعی را سطوح اصلی مقاومت بعدی انجام داد." ..... "با توجه به هدف قیمت پایان سال 2020 ما یعنی 1800 تا 1900 دلار ، از ما سؤال شده است که آیا ما هنوز هم طلا را در این سطوح( برای سرمایه گذاری ) دوست داریم؟ پاسخ کوتاه ما ،" بله " است .

دلیل این امر این است که ولس فارگو پیش بینی می کند فلز زرد در پایان سال آینده تا 2200 دلار - 2300 دلار صعود کند ، این بدان معنی است که هنوز هم پتانسیل صعودی زیادی وجود دارد - تا نزدیک به 500 دلار .

پیکل روز دوشنبه نوشت: "طلا میزبان بسیاری از فاکتورهای هدایت خود است که به نفع آن کار می کنند ، و [ما] اعتقاد داریم که طلا در حال رسیدن به اوج های قیمتی جدید است."

با این حال ، این یک خط مستقیم صعودی در تغییر قیمتهای آینده نخواهد بود. ....: "طلا می تواند در کوتاه مدت دوره ایی از نفس گیری را نجربه کند."

شکستن و صعودی پایدار بالای 1900 دلار در هر اونس کار ساده ای برای طلا نخواهد بود.

پیکل توضیح داد: "موقعیت گیری های قابل توجه و احساسات قدرتمند بازار اغلب در سطوح قیمت های مهمی تحریک می شوند. این امر می تواند زمان لازم را برای پاکسازی( از سرمایه گذاران ضعیف ) این موقعیت ها و ترغیب شرکت کنندگان در بازار مبنی بر وجود شرایط حتی برای قیمت های بالاتر ایجاد کند."... "در نمودار زیر نمونه هایی از این فرآیند را در هر یک از آخرین سطوح مقاومت در برابر قیمت عمده مشاهده می کنیم. در نمودار ،قیمت طلا به رنگ بنفش و میزان مقاومت زمانی سطح مربوطه به رنگ نارنجی نشان داده شده است. توجه کنید که در هر سطح مقاومت عمده ، طلا قبل از شکست قاطعانه آن ماه ها تلاش کرده است. "

WellsFargoJuly62020

اختصاصی/ ولس فارگو : ما هنوز هم سرمایه گذاری در سطوح فعلی طلا را دوست داریم

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه