// کد مطلب: ۷۴۹۱۷

اختصاصی/ کومرز بانک :انتظار اصلاح قیمتی عمده در طلا را نداشته باشید

اختصاصی/ کومرز بانک :انتظار اصلاح قیمتی عمده در طلا را نداشته باشید
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:روز پنجشنبه و جمعه شاهد رفت و برگشت های از جانب قیمت طلا به بالا و پایین سطح 1800 دلاری بویدم و هرچند طلای نقدی در پایان مبادلات به زیر بهترین قیمت 9 ساله افت کرد ،اما تحلیلگران کالایی در کومرز بانک اعلام کردند که آنها انتظار ندارند در آینده نزدیک شاهد اصلاح عمده ای در قیمت طلا باشد.

به گزارش کیتکو نیوزف آنها گفتند: "ما به دنبال افزایش شدید قیمت ها ، کاهش قیمت طلا و نقره را یک اصلاح سالم می دانیم." ...."اما ما یک تصحیح قیمت عمده را انظتار نداریم ، زیرا وضعیت کلی برای طلا و نقره به وضوح مساعد است."

بانکی آلمان به دلیل ویرانی های اقتصاد جهانی ناشی از پاندمی COVID-19 ، همچنان بر روی طلا دیدگاهی صعودی دارد . آنها افزودند كه آمریكا به ویژه آسیب پذیرتر است، زیرا تعداد موارد ابتلا در سطح ركوردی افزایش می یابد.

کومرزبانک با توجه به تمام عدم اطمینان های اقتصادی ناشی از ویروس گفت که انتظار دارد دولت ایالات متحده و فدرال رزرو اقدامات محرک مهمی بیشتری را انجام دهند.

دموکرات های ایالات متحده در حال حاضر خواستار بسته های اضافی محرک برای نجات از وضعیت ایجاد شده توسط ویروس هستند..... با این وجود باید دید که آیا جمهوریخواهان پیش از انتخابات کنگره در ماه نوامبر جلوی چنین کمکهای اضافی را مسدود خواهند کرد یا خیر. » ...کسری بودجه ملی ایالات متحده که همین حالا هم افزایش بسیاری داشته، به احتمال زیاد بیشتر نیز می شود. فدرال رزرو ایالات متحده نیز به احتمال زیاد همچنان به تقاضاها برای مقابله با بحران پاسخ خواهد ماند.

از سوی دیگر تی دی سکیوریتیز هم اعتقاد دارد نرخ واقعی بهره در ادامه مسیر از قیمت های طلا و نقره حمایت خواهد کرد .

این موسسه اعتقاد دارد در حال حاضر دو عامل ، یکی نقش مکان امن سرمایه در شرایط فعلی که بنگاه هایی مدیریت سرمایه را مجبور به رها کردن دارایی های بار ریسک بالا و خرید فلز زرد مجبور می کند و همچنین استفاده از طلا به عنوان پرچینی در برابر انتظارات تورمی از طلا حمایت می کنند.

در نهایت پیش بینی می کنیم که نرخ های واقعی به دنبال عادی کردن انتظارات تورم و افزایش نرخ سرکوب شده باعث افزایش تجارت برای تجارت خواهد شد. »

این موسسه حتی اعاتقاد دارد که در مسیر پیش رو فلز نقره نسبت بهب طلا عملکرد بهتری خواهد داشت .

اختصاصی/ کومرز بانک :انتظار اصلاح قیمتی عمده در طلا را نداشته باشید

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه