// کد مطلب: ۷۴۹۱۹

اختصاصی/ وضعیت فعلی بازار طلا مانند وارد کردن گله ایی فیل از دربی کوچک است

اختصاصی/ وضعیت فعلی بازار طلا مانند وارد کردن گله ایی فیل از دربی کوچک است
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:استیو د یونگ ، مدیرعامل ویریفی- Vrify گفت ، اندازه نسبتاً کوچک بخش بازار طلا می تواند منجر به افزایش سرمایه گذاران خارج از اندازه شود.

یونگ روز جمعه در مصاحبه با کیتکو گفت:به نظر می رسد که طلا با توجه قرار گرفتن در بالاترین سطح چند ساله توجه سرمایه گذاریارن بسیاری را به خود جلب کرده است .

یونگ گفت: "گاهی اوقات ما فراموش می کنیم که بخش طلا نسبت به کلیت بازار های موجود چقدر کوچک است." ..."حتی با ترکیب تمام فعالیت های این بازار با یکدیگر ، باز هم حد نهایی آن نسبت به کلیت بازارهای جهانی مانند نسبت اطلاعات یکبار گوگل کردن به حجم کلی اطلاعت موجود در اینترنت است ."

تقریباً یک برنامه عالی برای اضافه کردن هزار دلار دیگر به قیمت طلا وجود دارد. پول زیادی بیرون این بازار وجود دارد که قرار است وارد یک بازار بسیار کوچک شود."...(از دید این تحلیلگر امکان رسیدن طلا به رقم 2800 دلار در هر اونس وجود دارد .)

یونگ گفت: "این همان اتفاقی است که وقتی شما سعی می کنید گله ایی فیل ( منظور حجم سرمایه های موجود )را از طریق یک دربی کوچک وارد فضایی کنید روی می دهد."

در هفته ایی که گذشت بخش معدنی طلا شروع به انتشار فعالیت های کواتر دوم خود خواهد کرد ، بنابراین می توان تأثیر اختلالات COVID-19 را در انها دید .... کرکلند لیک در سه ماهه دوم تولید را در همان سطح سه ماهه اول ، تقریباً 330 هزار اونس نگه داشت.. Eldorado Gold در طی اختلالات ناشی از COVID-19 قدرتمند عمل کرده . این شرکت دیروز اعلام کرد که تولید مقدماتی آن در سال 2020 137.782 اونس طلا بوده که نسبت کواتر دوم سال 2019 رقمی در حودود 50 درصد افزایش داشته

اختصاصی/ وضعیت فعلی بازار طلا مانند وارد کردن گله ایی فیل از دربی کوچک است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه