// کد مطلب: ۷۴۹۳۰

اختصاصی/ طلای نقدی دوباره به بالای ۱۸۰۰ دلار بازگشت

اختصاصی/ طلای نقدی دوباره به بالای 1800 دلار بازگشت
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: قیمت طلا در مبادلات روز دوشنبه در بالای 1800 دلار در هر اونس قرار داشت،چراکه دلار ضعیف تر و نگانی ها در مورد افزایش موارد باتلا به ویروس کرونا در سرتاسر جهان باعث افزایش تقاضا برای مکان های امن سرمایه شده است .

به گزارش از رویترزف قیمت طلای نقدی در زمان انتشار این گزارش با 0.3 درصد رشد در رقم 1803.80 دلار در هر اونس قرار گرفت ...طلای مبادلات آتی امریکا نیز با 0.4 درصد صعود به 1809.10 دلار در هر اونس رسید .

استفان اینس ، تحلیلگر ارشد در اکسب کورپ گفت :" داستان کوید - 19 جایی نرفته است و ما فکر نمی کنیم فدرال رزرو قرار داشته باشد نرخ های بهره را به این زودی ها تغییر دهد که این ها برای طلا عوامالی حمایت کننده هستند."

اینس اضافه کرد که چشم انداز میان مدت ترمیم اقتصادی جهان همچنان نا مشخص است و این فضای به ایجاد فضای بیشتر برای حرکت صعودی طلا ادامه می دهد.

بر اساس گزارش رویترز، بیش از 12.83 میلیون نفر از مردم جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند و در ایبن بین 565.626 نفر جان خود را از دست داده اند .

روند ابتلا در انتهای هفته ایالات متحده همچنان در حال صعود بود با توجه به اینکه فلوریدا اعلام کرد در روز یکشنبه و طی 24 ساعت 15 هزار مورد جدید از ابتلا داشته است .

شاخص ارزش دلار در برابر سبدی از ارزهای رقیب 0.2 درصد افت داشت و باعث شد طلا برای دارندگان دیگر ارزهای بین المللی ارزانتر شود .

شاخص بازارهای سهام آسیا به دلیل پیش بین های کاهشی در مورد سطح درآمدی شرکت های امریکایی که با توجه به چشم انداز کاهشی اغلب این شرکت ها در مورد در آمد های خود در سطحی پایین تر نسبت به آغاز روند خود قرار داشت.

برای افزایش نگرانی ها در مورد روند اقتصادی درد آور جهانی ، دونالد ترامپ ، رییس جمهوری امریکا روز جکعه اعلام کرد که فعلا به مذاکره برای توافق تجاری فاز دوم فکر نمی کند.

طلا معمولا به عنوان در زمان های عدم قطعیت های سیاسی و اقتصادی به عنوان مکان امن سرمایه استفاده می شود .

بر اساس یکی از نشانگرهای احساسات سرمایه گذاران ، مبادله گران و صندوق های سرمایه گذاری حجم موقعیت گیری های افزایشی طلا و نقره خود در بازار کومکس را در هفته منتهی به 7 ژوئیه (جولای ) افزایشی داده اند .

در جایی دیگر از بازار ،پالادیوم در بازار نقدی رشدی 0.9 درصدی داشت و به 1987.77 دلار در هر اونس رسید ،پلاتیبا 2.4 درصد رشد به 834.05 دلار در هر اونس رسید و نقره نیز با صعودی 1 درصدی در رقم 18.86 دلار در هر اونس قرار گرفت .

اختصاصی/ طلای نقدی دوباره به بالای 1800 دلار بازگشت

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه