// کد مطلب: ۷۴۹۳۹

اختصاصی/ گذر از ۱۸۰۹ منجر به صعود بیشتر می شود

اختصاصی/ گذر از 1809 منجر به صعود بیشتر می شود
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:طلا با وجود سطحی ترمیم در شاخص ارزش دلار ، همچنان بالای سطح  1800 دلاری قرار دارد، زیرا سرمایه گذاران در میان ریسک های ناشی از پاندمی و پیش از انتشار داده های مهم ایالات متحده که در اواخر این هفته همچنان در بازار این فلز قرار دارند...سوال این است که  آیا بازار افزایشی به اوج قیمت هشت ساله ، 1818.17 دلار را  دوباره امتحان می کند؟

بر اساس تحلیل تکنیکال اف ایسک استریت ،شاخص نشانگر تلاقی فنی قیمت طلا - The Technical Confluences Indicator shows نشان می دهد که خریداران همچنان با مقاومتی سخت در 1809 دلار روبرو هستند .

شکافته شدن سطح اعلام شده باعث افزایش قیمت به سمت 1818 دلار خواهد شد , مقاومت بعدی در 1821.40 دلار انتظار می رود .

در سمت نزول ،در 1804.50 دلار هرگونه عقب نشینی محدود خواهد شد ، زیرا میانگین قیمت 50 روزه و ساعته تقاطع اصلاح 61.8 درصدی فیبوناچی است .

در سمت افت بیشتر ، سطح پشتیبانی سالم در قیمت 1802 تا 1801 دلار در هر اونس مشاهده می شد که نقطه تلاقی میانگین قیمت 100 روزه یک ساعته ،طسح اصلاح فیبوناچی 38.2 درصدی یک روزه و سطح اصلاح فیبوناچی 38.2 درصدی یک هفته است.

آشکارساز تلاقی

آشکارساز تلاقی فرصت های مهیج را با استفاده از تلاقی های فنی پیدا می کند. TC ابزاری است برای تعیین و اشاره به آن سطح قیمت که در آن احتراق شاخص ها ، میانگین های در حال حرکت ، سطح فیبوناچی ، Pivot Points و غیره وجود دارد. دانستن مکان هایی که این نقاط تراکم در آن قرار دارد برای تاجر بسیار مفید است و می توان از آنها استفاده کرد. به عنوان پایه ای برای استراتژی های مختلف.

این ابزار مقدار مشخصی از "وزن" را به هر شاخص اختصاص می دهد و این "وزن" می تواند بر قیمت قیمت مجاور تأثیر بگذارد. این وزنها بدان معنی است که یک سطح قیمت بدون هیچ شاخص یا میانگین متحرک اما تحت تأثیر دو سطح "شدید وزن" نسبت به همسایگان خود مقاومت بیشتری را جمع می کند. در این موارد ، ابزار مقاومت در مناطق آشکارا خالی را نشان می دهد.

xau_22_00

اختصاصی/ گذر از 1809 منجر به صعود بیشتر می شود

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه