// کد مطلب: ۷۴۹۴۴

اختصاصی/ هدف نهایی صعود طلای فیوچرز رسیدن به بالای ۱۸۵۰ دلار در هر اونس است

اختصاصی/ هدف نهایی صعود طلای فیوچرز رسیدن به بالای 1850 دلار در هر اونس است
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:در مبادلات روز دوشنبه قیمت های طلا و نقره همچنان در بالای سطوح مهم مقاومتی قرار داشتند ، هر چند فلز زرد در مبادلات امروز و تا به اینجای کار به پایین سطح 1800 دلار افت کرده است ،اما همچناننزدیک به این رقم قرار دارد .

جیم وایکوف،تحلیلگر تکنیکال در کیتکو در مطلبی آورده بی اعتنایی بازار سهام امریکا در مبادلات روز گذشته به تشدید روند شیوع ویروس کرونا در امریکا که به رقم های رکوردی روزانه رسیده است و در مقابل توجه به داده های اقتصادی بهتر و تمرکز در روند بهبودی اقتصاد جهانی دلیل رشد این بازارها بوده است.

از دید این تحلیلگر دلیل دیدگاه افزایشی به بازار طلا و نقره توانایی رشد قیمت این دو فلز و یا حداقل حفظ سطوح مهم قیمتی همزمان با رالی در بازارهای سهام است ..همچنین و از سوی دیگر ترمیم رشد اقتصادی جهان باعث می شود که روند تقاضای مصرف کننده طلا در بازارهایی که در نتیجه پاندمی فعالیتی نداشته اند نیز ترمیم می شود، مخصوصا در کشورهایی مانند ین و هند.

افزایش تنش ها بین چین و امریکا هنوز خیلی تشدید نشده ، اما به ان نزدیک است ..دو اقتصاد بزرگ جهان هنوز هم به تهدید کردن یکدیگر به وضع تعرفه و اقدامات اقتصادی متقابل ادامه می دهند .

این هفته یک دوره شلوغ در بازار جهانی است زیرا شرکت ها وضعیت درآمدی خود را اعلام می کنند، بانک های مرکزی مهم نشست خواهند داشت و آمار تولید ناخالص داخلی چین منتشر می شود ..در امریکا نیز آمارهای اقتصادی زیادی منتشر خواهد شد .

از دید تکنیکال بازار افزایشی طلا در آینده نزدیک و به طور کلی برتری دارد..هدف نهایی طلای تحویلی در اگوست در روند فعلی رسیدن به بالای سطح مقاومت 1850 دلار در هر اونس است ..در این مسیر اولین مقاومت را از جانی سطح 1818.80 دلاری شاهد خواهیم بود و سطح مقاومت بعدی 1825.50 دلار در هر اونس است .

در مسیر افت اما هدف نهایی روند فعلی ، فرستادن قیمت ها به پایین سطح حمایتی 1779.20 دلار در هر اونس خواهد بود و در این مسیر اولین حمایت را در سطح 1802.10 دلاری خواهیم داشت و در صورت عدم موقیت این سطح برای پشتیبانی از فلز زرد ، 1800 دلار به عنوان سطح پشتیبان عمل خواهد کرد .

mpg_f

اختصاصی/ هدف نهایی صعود طلای فیوچرز رسیدن به بالای 1850 دلار در هر اونس است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه