// کد مطلب: ۷۴۹۵۶

اختصاصی/ طلا تحت تاثیر تقاضای مکان امن بالای ۱۸۰۰ دلار مقاومت می کند

اختصاصی/ طلا تحت تاثیر تقاضای مکان امن بالای 1800 دلار مقاومت می کند
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: قیمت طلا در مبادلات روز چهارشنبه – 15 ژوئیه افزایش یافت و بالای سطح 1800 دلاری باقی ماند ،چراکه نگرانی های در مورد افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا و همچنین تشدید تنش بین چین و امریکا باعث تقویت تقاضای مکان امن سرمایه شده است .

به گزارش از رویترز، قیمت طلای نقدی با 0.1 درصد رشد به 1808.61 دلار در هر اونس رسید ..طلای بازار اتی امریکا هم با 0.1 درصد افت در رقم 1811.40 دلار در هر اونس قرار داشت .

جفری هالی ، تحلیلگر ارشد در اوآندا بانک گفت :" به نظر می رسد با توجه به اقدام سرمایه گذاران برای محافظت از خود در برابر عواقب ویروس تقاضای طلا در هر افت قیمتی به پایین 1800 دلار مستحکم است .( خریدار وارد می شود)، مخصوصا بعد از انکه ایالت کالیفرنیا قرنطینه های اجتماعی خود را باز گرداند."

: هرچن احساس کلی در وال استریت دوباره در روند تقویت شدن قرار گرفته ،اما قرار گرفتن مبلغ بدهی های بد بانک ها در رقمی رکوردی طی شب منتهی به بازار امروز و همچنین اظهارات مقامات فدرال رزرو باعث ایجاد ایجاد توقفی از روی نگرانی در دیدگاه سرمایه گذاران افزایشی شده است ."

افزایشی موارد ابتلا به ویروس کرونا در امریکا که تا به امروز بیش از 13 میلیون نفر در سراسر جهان را مبتلا کرده ادامه دارد و برخی از ایالت ها موقتا روند باز گشایی اقتصاد های خود را متوقف کرده اند.

مقامات فدرال رزرو روز سه شنبه هشدار دادند که ترمیم اقتصادی امریکا از خسارت های پاندمی طولانی خواهد بود و اقتصاد این کشور می تواند در حالی که تعداد مبتلایان رو به افزایش است درد و خسارت بیشتری را شاهد باشد .

همچنین بعد از انکه دونالد ترامپ ، رییس جمهوری امریکا فرمان لغو امتیازات ویژه در روابط با هنک گنگ را امضا کرد تنش بین چین و امریکا نیز افزایش یافته و درب مذاکراه برای مرحله دوم توافق تجاری بسته شد ....ترامپ در اظهاراتی اعلام کرد به دلیل عمکلرد پکن در مورد پاندمی ویروس علاقه ایی به مذاکرات تجاری با این کشور ندارد .

علی رقم رالی قدرتمند بازار والی استریت در طی شب منتهی به بازار امروز ،تقویت تقاضا برای مکان امن سرمایه به طلا کمک کرده تا در روند مثبت خود باقی بماند .

منعکس کننده جذابیت سرمایه گذاری طلا ، یعنی حجم ذخیره صندوق اس پی دی آر گلد تراست روز سه شنبه رشدی 0.1 درصدی داشت و به 1206.89 تن رسید .

سرمایه گذاران حالا در انتظار تصمصم بانک مرکزی ژاپن در مورد سیاست های پولی هستند که انتظار می رود تغییری در آنها اعلام نشود ، اما سرمایه گذاران به دنبال سرنخ هایی در مورد چشم انداز اقتصادی ارایه شده این بانک و همچنین هر نوع محرک اقتصادی هستند که در پایان نشست امروز اعلام خواهد شد .

در جایی دیگر از بازار ، پالادیوم در بازار نقدی 0.3 درصد رشد داشت و به 1966.71 دلار در هر اونس رسید ، پلاتین با 0.2 درصد صعود به 827.82 دلار در هر اونس مبادله می شد و نقره با رشدی 0.1 درصدی در رقم 19.22 دلار در هر اونس قرار گرفت .

اختصاصی/ طلا تحت تاثیر تقاضای مکان امن بالای 1800 دلار مقاومت می کند

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه