// کد مطلب: ۷۴۹۶۰

اختصاصی/ در رقم های فعلی برای ورود به بازار طلا با هوشیاری عمل کنید

اختصاصی/ در رقم های فعلی برای ورود به بازار طلا با هوشیاری عمل کنید
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:قیمت های طلا در بالای سطح 1800 دلار در هر اونس حمایت مطلوبی را دارا است و اگرچه احتمال افزایش قیمت ها وجود دارد ، اما یک تحلیلگر بازار به سرمایه گذاران هشدار می دهد که بدون دیدگاهی مشخص بازار را تعقیب نکنند.( سرمایه گذاری کورکورانه ).

در مصاحبه با کیتکو نیوز ، فیلیپ استریبل ، استراتژیست ارشد در بلو لاین فیوچرز گفت:" در شرایط فعلی سرمایه گذاران که به دنبال حضور در بازار طلا هستند باید برای پیدا کردن نقطه ورودی مناسب ، هوشیارتر باشند.

وی گفت: بهبود احساس سرمایه گذار می تواند قیمت طلا را پایین بیاورد و سرمایه گذاران باید در افت های قیمتی اقدام به خرید کنند. وی اضافه کرد که دوست دارد طلا را پایین 1800 دلار در هر اونس و نقره زیر 17 دلار در هر اونس خریداری کند.

"چیزیکه اتفاق می افتد این است که داده های اقتصادی بهتر از انتظار داشته باشید...در این زمان ترس از دست دادن موقعیت ( سرمایه گذاری ) باعث رشد سهام می شود و سرمایه گذاران طلا را می فروشند و سهام خریداری می کنند ... سپس نرخ بهره ایالات متحده کمی افزایش پیدا می کند. اما به یاد داشته باشید ، افزایش ارزش سهام - از آنجا که هیچ عملکرد مطلوب واقعی در اقتصاد وجود ندارد -به دلیل استهلاک ارزش دلار تحت تاثیر چاپ پول فدرال رزرو است ( سرمایه گذار برای حفظ ارزش نقدینگی اقدام به سرمایه گذاری در بازار سهام می کند). ".... "بنابراین آنچه روی خواهد داد این است که دلار آمریکا پایین می آید ، نرخ بهره واقعی پایین می رود ، انتظارات تورمی بالاتر می رود و این قدرتی است که طلا را به سطح بالای قیمتی جدید می فرستد."

وی گفت: "احتمالاً افراد زیادی در بازار وجود دارند که در زیر 1800 دلار اقدام به خرید می کنند. بنابراین اگر به پایین 1800 دلار برویم ، احتمالا امکان خرید بهتری خواهیم داشت. بنابراین من اگر مجبور شوم در سطح 1800 دلاری خرید کنم ،احتمالا این خرید را در سطح 1796 دلاری انجام خواهم داد."

"نقره یکی دیگر از این سرمایه گذاری ها است. من واقعاً می خواهم آن را داشته باشم ، اما نمی خواهم بالای 17 دلار اقدام به خرید کنم... من نمی خواهم در بالای 20 دلار خریداری کنم. ممکن است من فقط به خرید سکه ها و مواردی از این دست بپردازم ."

اگرچه استریبل برای ورود مجدد به بازار در انتظار اصلاح قیمتی در طلا و نقره است ، اما او موضع بلند مدت صعودی خود را روی این فلز گرانبها تغییر نداده است. وی گفت که طلا به راحتی می تواند در اواخر سال به بالاترین رکورد قیمتی جدید برسد و به سمت هدف بلند مدت ، 2500 دلار در هر اونس حرکت کند.

استریبل گفت ، پاندمی COVID-19 نحوه عملکرد جهان را تغییر داده است ، و سرمایه گذاران هنوز در حال تنظیم عمکلرد خود بر اساس حالت عادی جدید بازار جهانی ، یعنی بدهی گسترده دولت و نرخ بهره پایین هستند.

اختصاصی/ در رقم های فعلی برای ورود به بازار طلا با هوشیاری عمل کنید

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه