// کد مطلب: ۷۴۹۷۸

اختصاصی/ اونس طلا ظرف ۳ تا ۵ سال به بالای ۳ هزار دلار صعود می کند

اختصاصی/ اونس طلا ظرف 3 تا 5 سال به بالای 3 هزار دلار صعود می کند
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:به گفته یکی از مدیران صندوق های محافظت از ارزش دارایی ها که طلا را به عنوان پرچینی ضد حباب در محیطی مملو از حباب دارایی و تورم فزاینده می بیند ،قیمت فلز زرد می تواند تقریباً در طی سه تا پنج سال دو برابر شود.

دیگو پاریلا ، رئیس صندوق 450 میلیون دلاری کوادریج لنگو ، این هفته به بلومبرگ گفت:" سیاست های پولی فوق العاده تسهیلی و چاپ نامحدود پول در بازارها تاثیر خواهد شد و طلا طی 3 تا 5 سال آینده بیش از 3000 دلار در هر اونس افزایش می یابد.

وی افزود: "آنچه در دهه آینده خواهید دید ، این تلاش های همین حالا آشکار نا امیدانه است ، جایی که بانک ها و دولت فقط پول چاپ می کنند و وام می گیرندو همه را وثیقه می گذارند و فقط برای جلوگیری از فروپاشی کل سیستم هر کاری خواهند کرد."

. پاریلا به بلومبرگ گفت. "حباب ها برای شکستن خیلی بزرگ هستند و مامان و بابا ( منظور دولت و بانک ها )هر کاری برای جلوگیری از این اتفاق می کنند."

پاریلا امسال سرمایه گذاری سنگینی بر روی طلا و اوراق خزانه داری انجام داده و اعتقاد دارد در پایان نتیجه آنرا خواهد دید.

مدیر این صندوق گفت: "تورم در دهه آینده یک مشکل اساسی خواهد بود.".....وی خاطرنشان کرد:" ارزهای فیات با توجه به چاپ گسترده پول مورد نیاز برای حفظ و ارایه بسته های محرک در سراسر جهان ، ارزش خود را از دست می دهند."

وی گفت: "یكی از حباب های مهم در پول های فیات ( بدون پشتوانه ) است و یك ضد حباب واضح در این سیستم ،طلا است."

پاریلا با بیان اینکه مساله پیش رو این مهم "اگر نیست و زمان آن است" ( یعنی حتما روی خواهد داد ) ، افزود: نوسانات و تورم به طرز چشمگیری افزایش می یابد.

وی افزود: "آنچه در طی یک دهه گذشته مشاهده کردیم ، انتقال و تغییر روند از "بهره بدون ریسک "به "ریسک بدون بهره" است ، و آنچه این روند ایجاد کرده یک سری از حباب های موازی همزمان جهانی است."

این مدیر صندوق از استراتژی سرمایه گذاری خود به عنوان "جستجوی ضد حباب ها " یاد می کند.

صندوق Quadriga Igneo ، که در سال 2018 راه اندازی شد ، پس از ترس های مربوط به ویروس کرونا در فوریه و مارس ، بیشترین سود را به دست آورد.

اختصاصی/ اونس طلا ظرف 3 تا 5 سال به بالای 3 هزار دلار صعود می کند

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه