// کد مطلب: ۷۴۹۸۵

اختصاصی/ با توجه به رفتار طلا دوره تحکیمی کوتاه مدت انتظار می رود

اختصاصی/ با توجه به رفتار طلا دوره تحکیمی کوتاه مدت انتظار می رود
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:با بسته شدن قیمت طلا در سه ماهه دوم سال بالای 1800 دلار ، فلز مکان امن سرمایه در تلاش است تا قبل از شروع دوباره صعود به اوج قیمت تمام دوران خود،یک طبقه قوی ( حمایتی )را در این سطح قیمتی مهم بسازد.

دیوید ارفل، تحلیلگر مستقل در بخشی از مطلب منتشر شده خود در کیتکو اعلام کرد :"سطح مقاومت سابق 1800 دلاری ، سقف قدرتمند چند ساله بود و از آنجایی که ما این قیمت های طلا را در 9 سال گذشته ندیده بودیم ، تحکیم موقت در اطراف این سطح مهم انتظار می رود.... به علاوه تاکنون ، هر افتی در قیمت های طی چند هفته گذشته در میان دریایی از عاومل فاندامنتال صعودی با خریداری رو به رو شده ، چچراکه معامله گران منتظر کاتالیزور بعدی هستند.

طلا همچنین از شروع روند خسارت شاخص دلار ناشی از محرک های اقتصادی عظیم در امریکا نیز نفه می برد... سطح حمایت مهم شاخص، یعنی 96 واحد می تواند به زودی نقض شود ( به پایین این سطح افت کند)و بسته محرک بعدی احتمالاً تا هفته آینده معرفی خواهد شد. پیش بینی می شود سنای امریکا، هفته آینده هنگام بازگشایی کنگره ، پیش نویس قانون محرک را ارائه دهد.

بسته تحریک نهایی می تواند در محدوده 1.5 - 2.0 تریلیون دلار باشد. بررسی محرک دوم یا نوعی پرداخت مستقیم احتمالاً در لایحه محرک بعدی در نظر گرفته خواهد شد زیرا اعضای هر دو طرف( جمهوری خواه و دموکرات) و رئیس جمهور امریکا از بررسی های محرک دوم پشتیبانی می کنند. تعطیلات تابستانی کنگره در 7 آگوست شروع می شود ، به این معنی که محرک جدید می تواند قبل از جلسه بعدی فدرال رزرو در 29-30 ژوئیه نهایی شود.

طلا از طوفان کامل ناشی از دلار ضعیف تر ، نرخ بهره کم تاریخی و نگرانی در مورد اقتصاد جهانی بهره می برد. به نظر می رسد سرمایه گذاران بین امید به بهبود اقتصادی ، فشارهای تورمی ناشی از اقدامات محرک گسترده ، و تعداد نگران کننده موارد ابتلای رو به افزایش پاندمی در آمریکا ، و همچنین اصطکاک مداوم در روابط بین ایالات متحده و چین ، که دو کشور بزرگ هستند گرفتار شده اند.

علاوه بر این ، نقره نیز افزایش چشمگیر دستاوردها در این اواخر را نشان داده است و به همراه بخش معدنی نقره توجه سرمایه گذاران بیشتری را به خود جلب می کند. سرمایه گذاری در مخصوصلات ایی تی افت نقره نیز به بالاترین سطح 3 ساله رسیده است ....مانند طلا و بخش معدن آن ، معمولاً وقتی معدنچیان نقره سریع تر از کالای واقعی در حال افزایش دستاورد هستند ،این یک نشانه صعودی است. حرکت قوی تر نقره در رابطه با قیمت طلا می تواند به ما بگوید که بهبودی متوسط ​​در اعتماد به نفس اقتصادی و افزایش زیاد در انتظارات تورمی در حال ورود به بازار است.

ارفل در مورد سرمایه گذاری در بخش معدنی و همچنین محصولات دیگر طلا عنوان کرد ، هرچند سودگیری از رقم های بالا هیچگاه رفتاری بد نبوده ،اما بهتر است در مورد اینگونه اقدامات هدف نهایی خرید خود قبل از فروش را در نظر بگیرید...اگر افق سرمایه گذاری شما بر طبق زمان بندی چند هفته ایی و یا چند ماهه است ، سودگیری ، مخصوصا از بخش( سهام) معدنی که رشدی دو برابر ی داشته کاری عاقلانه خواهد بود ، اما و اگر افق سرمایه گذاری شما بر اساس دوره ایی چند ساله است ، فروش در حال حاضر می تواند کاری اشتباه باشد .

اختصاصی/ با توجه به رفتار طلا دوره تحکیمی کوتاه مدت انتظار می رود

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه