// کد مطلب: ۷۵۰۰۶

اختصاصی/ نقطه فرار طلا ۱۸۱۲ دلار در هر اونس است

اختصاصی/ نقطه فرار طلا 1812 دلار در هر اونس است
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز"دیروز بزرگترین آمار مرگ و میر مربوط به COVID-19 در بزرگترین اقتصاد جهان روی داد و شمار تلفات به بالای140 هزار نفر تجاوز کرد ، چراکه در 43 ایالت از 50 ایالت امریکا شاهد رشد موارد ابتلا بودیم.

بنا بر گزارش اف ایکس امپایر ،از آغاز ماه ژوئن ، آمریکایی ها شاهد رشد در موارد جدید ابتلا به COVID-19 بودند و اکنون ، حدود شش هفته بعد ، تعداد کشته ها در رکورد بسیار بالایی قرار دارد.

آمریکایی ها هر هفته حدود پنج هزار فرد در معرض ویروس کشنده را شاهد هستند... در حالی که همسایه این کشور، کانادا از زمان شروع حمله ویروس به اقتصادهای جهان ، در حدود نه هزار نفر از مرگ و میر را گزارش کرده است.

حرکت صعودی فلز زرد اخیراً توسط معامله گران طلا و سرمایه گذاران جهانی تقویت شده ،چراکه این گروه ها انتظار دارند سیاست گذاران پولی و مالی دور جدیدی از بسته های محرک در بازارهای بزرگ و نو ظهور را ارایه دهند.

در زمان انتشتار این خبر قیمت طلای نقدی در امریکا نزدیک به 1812 دلار در هر اونس بود .

نقطه فرار قیمت طلای نقدی در حدود سطح مقاومت قدرتمند 1812 دلاری در هر اونس است ،چراکه معامله گران طلا در صورتیکه پاندمی اختلال دامنه داری را در فعالیت های اقتصادی ایجاد کند ،در میان مدت احتمال رشد قیمت به 1825 دلار در هر اونس را می دهند ،مخصوصا تشدید اختلال در بزرگترین اقتصاد جهان ممکن است منجر به رشد بازار افزایشی تا 1850 دلار در هر اونس شود .

اما اگر عوامل کلان تغییر کنند، به خصوص اگر کشف واکسن بالقوه COVID-19 در روزهای آینده خبرهای هیجان انگیز تری را ایجاد کنند ، طلا می تواند شاهد افت به سطح پشتیبانی در محدوده 1785 تا 1790 دلار باشد ، در نتیجه امکان افت قیمت ها به 1735 دلار نیز وجود خواهد داشت.

البته اجرایی شدن بسته های محرک جدید در سراسر جهان توسط بانکهای مرکزی جهانی به هدف حمایت از اقتصادهای جهانی خسارت خورده از پاندمی ، همچنان دارایی پناهگاه امن سرمایه را در بالاتر از سطح 1800 دلار نگه می دارد

اختصاصی/ نقطه فرار طلا 1812 دلار در هر اونس است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه