// کد مطلب: ۷۵۰۱۶

اختصاصی/ طلا در اولین روز هفته همچنان بالای ۱۸۰۰ است

اختصاصی/ طلا در اولین روز هفته همچنان بالای 1800 است
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:قیمت طلا در آغاز مبادلات هفتگی – روز دوشبنه ( 20 ژوئیه) در بالای سطح مهم روانی 1800 دلاری مقاومت می کرد ،چراکه دلار ضعیف تر و نگرانی ها در مورد افزایش موارد ابتلا به  ویروس کرونا باعث تقویت نقش مکان امن سرمایه فلز زرد شده بود .

به گزارش از رویترز، قیمت طلای نقدی در مبادلات ابتدایی بازار در سطح 1808.53 دلاری قرار داشت ...طلای مبادلات آتی امریکا نیز تقریبا بدون تغییری محسوس در رقم 1809.50 دلار در هر اونس نوسان قرار گرفت .

بر اساس بررسی رویترز، بیش از 14.38 میلیون نفر از مردم سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند و در ایبن بین 601.961 هزار نفر نیز جان خود را از دست داده اند .

تعداد مبتلایان به ویروس کرونای امریکا همچنان در حال افزایش است ...با توجه به 3.7 میلیون نفر موارد ابتلا در این کشور ، تعداد مبتلایان در ایالات متحده از مجموع تعداد مبتلایان در سه کشور بعدی ، یعنی برزیل، هند و روسیه موارد بیشتری را ثبت کرده است .

شاخص ارزش دلار نزدیک به کمترین سطح یک هفته ایی ، ثبت شده در هفته گذشته قرار داشت و باعث ارزانتر شدن طلا برای دارندگان دیگر ارزهای بین المللی شد.

بر اساس گزارش تایمز، بریتانیا روز دوشنبه در واکنش به قانون امنیتی جدید تصویب شده در ماه گذشته توسط پارلمان چین، پیمان استرداد محکومین خود با هنگ کنگ را لغو می کند.

رهبران اروپایی روز یکشنبه بعد از نشستی سه روز در مورد انتخاب سیاستی برای خارج کردن و احیای اقتصادی این اتحادیه که توسط پاندمی خسارت دیده است به بن نست رسیدند.

بر اساس اعلام کمیته مبادلات آتی امریکا ( CFTC )،سرمایه گذاران و دلالان در هفته منتهی به 14 ژوئیه ، سطح موقعیت گیری های خود در بازار افزایشی طلای کومکس را کاهش داده اند و در مقابل موقعیت گیری های خود در بازار کومکس نقره را افزایش داده اند .

در بخش تقاضای فیزیکی ، در هفته ایی که گذشت به دلیل تاثیرات پاندمی کرونا ،فلز زرد همچنان محبوبیت چندانی در مراکز اصیلی تقاضای خود ، یعنی کشورهای چین و هند نداشت در حالیکه سرمایه گذاران در سنگاپور و ژاپن برای حفاظت از ارزش دارایی های خود به سمت نقش مکان امن سرمایه طلا رفتند .

پالادیوم نقدی با 0.6 درصد رشد به 2033.35 دلار در هر اونس رسید در حالیکه پلاتین با 0.2 درصد کاهش در رقم 836.62 دلار در هر اونس قرار گرفت و نقره نیز با 0.1 درصد رشد به 19.33 دلار در هر اونس مبادله می شد.

اختصاصی/ طلا در اولین روز هفته همچنان بالای 1800 است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه