// کد مطلب: ۷۵۰۲۶

اختصاصی/ طلا تا انتهای سال شانس رسیدن به ۲۰۰۰ هزار دلار در هر اونس را دارد

اختصاصی/ طلا تا انتهای سال شانس رسیدن به 2000 هزار دلار در هر اونس را دارد
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:به گفته مدیر ارشد یک صندوق سرمایه گذاری کانادایی ،طی چند ماه گذشته بازار طلا و سهام همزمان اقدام به رالی صعودی می کنند، زیرا تحت تاثیر یک فاکتور حرکتی مشخص قرار دارند: "چاپ بی سابقه پول و اقدامات محرک".

در مصاحبه با کیتکو نیوز ، هانس آلبرشت ، مدیر پرتفوی در Horizons ETF ، گفت که بازارهای سهام به دلیل تمام پولی که بانک های مرکزی ایجاد کرده اند شاهد رالی صعودی هستند. با این حال ، همزمان ، سرمایه گذاران در جستجوی پرچین و محافظی در برابر افزایش تورم و بدهی ارز که نتیجه این همه محرک های مالی است به سمت طلا نیز گرایش پیدا کرده اند.

وی گفت: "هرچه چاپ پول بیشتر باشد ، ارزهای فیات بیشتر تحت فشار این محرک باورنکردنی قرار می گیرند ، طلا جذابیت بیشتری پیدا می کند و گستره بازارهای سهام نیز جذاب تر به نظر می رسند."

آلبرشت افزود که انتظار دارد روند فعلی طلا و سهام همچنان ادامه یابد، زیرا بانک های مرکزی به ویژه فدرال رزرو همچنان تزریق نقدینگی به بازارها را ادامه می دهند.... وی افزود: اقدامات محرک مالی جدید دولت امریکا نیز طی چند هفته آینده با توجه به پایان یافتن برنامه پرداخت مزایای مالی بیکاری COVD-19 ، مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی گفت: "ما به یک صخره درآمدی در ایالات متحده که در حال نزدیک شدن است نگاه می کنیم ...(از دید این تحلیلگر دو اتفاق محتمل است ) یا آنها این نوع محرک های را گسترش می دهند، یا اینکه قرار خواهد بود تا مشکلات بزرگی را ببینیم ، سطح بالایی از اخراج ورشکستگی شخصی و تجاری ایجاد شود.... . من فکر می کنم در این مورد هیچ سوالی وجود ندارد ،هنوز هم فشار برای باقی ماند پا بر روی پدال گاز( محرک های بیشتر ) وجود دارد. "

هرچند بازار طلا بالای سطح مهم روانی 1800 دلاری در تقلا برای پیدا کردن حرکت و جریان بیشتر است ، اما آلبرشت اظهار داشت که فکر می کند تنها مساله در برابر رشد بیشتر قیمت ها زمان است و بالاخره روی خواهد داد.

وی گفت: "از نظر من ، تا انتهای سال جاری قیمت ها فرصت خوبی برای بالا رفتن به سمت سطح 2000 دلاری دارند." "و من فکر سال آینده به فرای این قیمت صعود خواهیم کرد."

اگرچه طلا همچنان یک دارایی جذاب و پناهگاه امن سرمایه محسوب می شود ، آلبرشت گفت سرمایه گذاران هچنین توجه مناسبی به بخش معدنی نیز دارند..... وی افزود: به دلیل پایین آمدن هزینه های تولید و بالاتر بودن قیمت طلا ، بخش معدن بسیار بیشتر شبیه یک تجارت منظم و مناسب ست.

وی گفت: "در چشم انداز این شرکت ها ،یک طوفان کامل حمایتی در راه است. ما از دوره ای که مردم به شدت به این حوزه بی علاقه بودند خارج می شویم و به دوره ای از قدرت طلایی وارد می شودیم که این شرکت ها واقعاً می توانند از اهرم های موجود استفاده کنند. "

اختصاصی/ طلا تا انتهای سال شانس رسیدن به 2000 هزار دلار در هر اونس را دارد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه