// کد مطلب: ۷۵۱۰۴

معرفی «کارت های هدیه» و «همراه‌کارت» بانک آینده

معرفی «کارت های هدیه» و «همراه‌کارت» بانک آینده
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: با اهدای کارت های هدیه بانک آینده به مشتریان و عزیزان تان، خاطره سازی کنید.

این کارت ها با تنوع بالا، قابلیت درج پیام یا متن دلخواه شما و در مبالغ مختلف، در دسترس مشتریان عزیز و عموم مردم قرار دارد.

کارت هدیه بانک آینده با طرح‌های جذاب و متناسبی که به شما ارائه می‌کند این امکان را فراهم کرده است تا در مناسـبت های مختلف و تیراژ بالا، کارکـنان سازمان و شرکـت های مختلف، مهمانی ها و مـراسم های مختلف، از آن بهره مند شوند.

توجه داشته باشید که اگر در شهرهای دارای سرویس پیشخوان مجازی زندگی می‌‌‌کنید، می‌توانید برای سفارش کارت هدیه از پیشخوان مجازی بانک آینده استفاده نمایید تا کارت هدیه در محل مورد نظر شما، تحویل گردد.

صدور بیش از 100 هزار کارت هدیه در سه ماهه نخست امسال، حاکی از استقبال خوب مشتریان بانک آینده است و البته آینده روشن است.

همچنین«همراه‌کارت» بانک آینده، با سهولت و سادگی استفاده از آن و ارائه مجموعه‌ای از خدمات مورد نیاز و پراستفاده مشتریان عزیز، در دسترس عموم قرار دارد.

همــراه کارت بانک آینده، یــک ابــزار موبایلــی اســت کــه مجموعــه‌ای از خدمــات مختلــف بانکــی مبتنــی بــر شـمـاره کارت را بــه کاربــران حقیقــی ارائــه می‌دهــد. مشتریان عزیز، می‌تواننــد بــه کمــک همــراه‌کارت از خدمــات مبتنــی بــر کارت‌هــای بانک آینــده یــا کارت‌هــای ســایر بانک‌هــا اســتفاده نماینــد. همــراه‌کارت بانک آینده با داشتن امکانــات مختلف و به‌روز، بهره‌مندی مشتریان و عموم مردم برای استفاده از خدمــات بانکی را بــرای کاربــران تســهیل کرده است.

نرم‌افــزار همــراه‌کارت را فقــط از طریــق حضور در شــعب و یــا رجوع به وب‌ســایت بانک آینــده، https://www.ba ۲۴.ir دریافــت نماییــد و هرگــز از منابــع غیرمعتبر کــه بــه تأییــد بانک نرســیده، اقــدام به دریافــت و نصــب ننمایید.

آمار ۱۰۰درصدی استفاده از همراه کارت بانک آینده در سه ماهه نخست امسال، حاکی از استقبال خوب مشتریان و عموم مردم عزیز از این سامانه مفید است.

مشتریان محترم، می‌توانند برای اطلاعات بیش‌تر به شعب بانک آینده در سراسر کشور، صفحه معرفی همراه کارت بر روی تارگاه اینترنتی ba۲۴.ir و مرکز ارتباط ۲۴ساعته بانک با شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰ - ۰۲۱، رجوع کنند.

معرفی «کارت های هدیه» و «همراه‌کارت» بانک آینده

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه